03
دو شنبه 28 فروردین 1402
شماره 8750
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تامین 2هزار دستگاه اتوبوس جدید

خبر
توسعه حمل‌ونقل عمومی ازجمله تقویت و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی که با مشکلات و کمبود‌های انباشته شده از سال‌های گذشته روبه‌روست، در اولویت برنامه‌های شهرداری تهران در سال1402 قرار دارد.
ویژه
ما در سال‌جاری ۴۰ پروژه تحولی و خدماتی در حوزه تاکسیرانی آغاز می‌کنیم.
مدیریت شهری
لایحه «اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت ازرده‌خارج کردن اموال منقول مستعمل تحویلی به ارگان‌ها، دستگاه‌های دولتی، مؤسسات عمومی و عام‌المنفعه، شهرهای دچار حوادث ناگهانی و سایر موارد مشابه» از دستور جلسه یکصدوسی‌ونهم خارج شد و پس از شفاف‌سازی و تهیه لیست اقلام و ارقام توسط شهرداری تهران دیروز در صحن پارلمان شهری مطرح شد.

شرکت کنترل ترافیک در مسیر تحول

مدیریت شهری برای بررسی وضعیت شرکت کنترل ترافیک تهران کارگروه فنی تشکیل داده است
شورا
نمایندگان مردم در پارلمان شهری با تشکیل جلسه هم‌اندیشی که با حضور شهردار تهران برگزار شد، به بحث و بررسی درخصوص وضعیت شرکت کنترل ترافیک پرداختند.
ریل‌گذاری شهرداری برای رسیدن به آسمان آبی

ریل‌گذاری شهرداری برای رسیدن به آسمان آبی

گزارش همشهری از سهم ناچیز شهرداری‌ها در قانون هوای پاک
تهران در سالی که گذشت از نظر کیفیت هوا سال خوبی نداشت و خبرهای خوبی از این منظر مخابره نشد، اما نهادهای نظارتی به‌تازگی توانسته‌اند پرونده مقصران آلودگی هوا را به جریان بیندازند.
آماده‌سازی‌ مصلای تهران برای نماز عید فطر
شهردار منطقه‌7 در مورد آخرین اقدامات شهرداری برای برگزاری نماز عید فطر در مصلای تهران گفت: «عملیات عمرانی سنگینی در مصلی برای تکمیل این مجموعه وجود دارد.
PDF شهر
کوتاه شهر
استفاده از توان و تخصص کارکنان بدون توجه به گرایش سیاسی، هموارسازی زمینه ارتقای شغلی براساس شایسته‌محوری، عادلانه‌کردن نظام پرداخت حقوق کارکنان و هم‌ترازی با حقوق کارکنان دولت، برقراری امنیت شغلی کارکنان و برگزاری آزمون‌های مکرر استخدامی و رفع مشکل مسکن کارکنان باید در دستور کار شهرداری قرار بگیرد.