• یکشنبه 28 اسفند 1401
  • الأحَد 26 شعبان 1444
  • 2023 Mar 19

دورخیز بورس برای شاخص 2 میلیونی

بورس در مبادلات روز شنبه رشد 380هزار میلیارد تومانی را به ثبت رساند
همزمان با نزدیک شدن به روز‌های پایانی سال حجم ورود نقدینگی به بورس افزایش یافته و این موضوع به رشد شاخص‌های بورس منجر شده است این روند دیروز هم ادامه یافت و شاخص کل بورس تهران با 4.7درصد افزایش از مرز یک میلیون و 900هزار واحد عبور کرد.

مترو رکورد زد

وعده شهرداری تهران برای افتتاح 5 ایستگاه و یک ورودی جدید در آخرین شنبه سال1401 محقق شد و از امروز مسافران می‌توانند از خدمات ایستگاه‌های کارگر، بوستان لاله، میدان حضرت ولیعصر عج و میدان شهدای هفت‌تیر در بخش میانی خط 6 مترو بهره‌مند شوند.

اعداد اعجاب‌انگیز و امیدوارکننده مترو

88هزار میلیارد ریال هزینه صرفه‌جویی شده در مصرف سوخت، 99هزار میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه استهلاک و لوازم یدکی خودروها، 95هزار میلیارد ریال هزینه صرفه‌جویی در اتلاف وقت مسافران، 40هزار میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه‌های ناشی از تصادفات، 47هزار میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه بهداشت، درمان و نظافت ناشی از آلودگی هوا و 1600میلیارد ریال صرفه‌جویی در هزینه تعمیر و نگهداری معابر شهری.

ساعت‌ها را جلو نکشید

یکی از اتفاقات جالب روزهای آتی‌ آن است که ساعت رسمی کشور دیگر تغییر نخواهد کرد. عدم تغییر ساعت رسمی کشور‌ اسفند‌ماه سال گذشته توسط نمایندگان مجلس پیگیری شد، ولی به نوروز1401 نرسید.

لاهه علیه محور مسکو-پکن

تنها 2روز پیش از سفر تاریخی شی جین‎پینگ، رئیس‌جمهور چین‌ به مسکو مجمع مقدماتی دادگاه بین‌المللی کیفری -لاهه- حکم دستگیری ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور و ماریا لووا بلووا مسئول حقوق کودکان روسیه را به‌دلیل آنچه خروج غیرقانونی کودکان از اوکراین خوانده، صادر کرد.

وام مسکن در تهران، چند؟

رمز و راز نویسنده شدن

کی برد؟ کی باخت؟

طهران،شهر شلوغ جذاب