• چهار شنبه 7 دی 1401
  • الأرْبِعَاء 4 جمادی الثانی 1444
  • 2022 Dec 28

«9دی» به وقت 1401

بررسی ویژگی‌های «9دی»هایی که در اغتشاشات امسال رقم خورد
13 سال از هنگامی که جریان‌های معاند داخلی و خارجی به امید براندازی نظام طرح کودتای مخملین خود را در ایران آغاز کردند، می‌گذرد.طرحی که سبب شد دشمن امید بسیاری به براندازی جمهوری اسلامی پیدا کند و بسیاری از ناظران سیاسی، آن زمان براندازی نظام را دور از انتظار نمی‌دانستند.

فراخوان شهدا

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا س مراسم تشییع پیکرهای مطهر 400شهید گمنام دوران دفاع‌مقدس دیروز در تهران و استان‌های مختلف کشور با حضور حماسی مردم برگزار شد و شهدای تفحص شده از عملیات‌ها و مناطق عملیاتی ‌«بدر»، «رمضان»، «بیت‌المقدس»، «کربلای 5»، «کربلای6» و «والفجر1» حال‌وهوای ویژه‌ای به گوشه و کنار ایران بخشیدند.

جناب آقای دایی! سلام

با جنجال‌های اخیر مربوط به ممنوع‌الخروجی همسرتان دوباره یاد متن کوتاهی افتادم که چند هفته قبل در فضای مجازی منتشر کردید. جایی در آن میان نوشته بودید: «در کدامین ورزشگاهی که شما ساخته‌اید، من به اینجا رسیده و دیده شده‌ام.»

تلاش کرزای برای بازگشت به سیاست

حامد کرزای در تلاش است ضمن پذیرش حکومت طالبان، جایگاه خود را در افغانستان جدید پیدا کند
همزمان با خروج نیروهای آمریکایی و غربی از افغانستان، ‌زمانی که دولت اشرف غنی مرحله به مرحله از هم می‌پاشید، همه نگاه‌ها بار دیگر متوجه سیاستمداران سابق افغانستان شد.

حمله به تورم با 23درصد سود بانکی

از امروز برای گرفتن نرخ سود 23درصدی می‌توانید به 17بانک مراجعه کنید. بقیه بانک‌ها هم به ‌احتمال زیاد در همین هفته مجوز انتشار گواهی سپرده را از بانک مرکزی می‌گیرند.

گلوله و گرسنگی؛ سهم کودکان یمنی از جنگ

در یمن کودکان تقریبا هیچ کجا امنیت ندارند. بازارها و فروشگاه‌ها، مراسم‌ عروسی و عزا، منازل مسکونی و بیمارستان‌ها همگی ازجمله اهداف بالقوه جنگنده‌های ائتلاف سعودی است. 8سال جنگ، سوءتغذیه و بیماری جان هزاران کودک یمنی را گرفته است.

اشتغال‌زایی 33درصدی نظام سلامت در حوزه دانش‌بنیان‌ها

خرید از سبد دیگران

پاسخ وزارت ارتباطات به «اینترنت لاک‌پشتی»