• شنبه 5 آذر 1401
  • السَّبْت 2 جمادی الاول 1444
  • 2022 Nov 26

اشک شوق ایران

کی‌روش همانند بازی اول در این بازی هم با ترکیبش همه را غافلگیر کرد.

مروری بر لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران

لایحه برنامه چهارم شهرداری تهران-1404-1401-تقدیم شورای اسلامی شهر تهران شد. این برنامه بر پایه مبانی انسان‌شناسی و بنیان‌های اعتقادی مبتنی بر ارزش‌های معنویت، عدالت، آزادی، استقلال و پیشرفت و باورهای مردم‌سالاری دینی، ولایتمداری، انسجام، وحدت‌گرایی، تعاون و ایثار، مسئولیت‌پذیری، نوآوری و تحول‌خواهی بنا شده است.

وقتی امدادگر زن، محافظ فرمانده می‌شود

گفت‌وگو با «عصمت چراغی» یکی از امدادگران دوران دفاع‌مقدس و مسئول بسیج حوزه خواهران معاونت اجتماعی شهرداری تهران
عصمت چراغی یکی از بانوان امدادگر اهوازی است که در دوران جنگ تحمیلی همراه با دیگر بانوان شجاع برای دفاع و امدادرسانی به مجروحان در شهر ماند.

پیام‌های تبریک پیروزی پر افتخار تیم‌ملی

پیروزی پرارزش تیم ملی فوتبال ایران برابر تیم ملی ولز در مرحله مقدماتی جام جهانی قطر که خوشحالی عمومی ملت ایران را در پی داشت موجب شد مسئولان کشور در پیام‌های جداگانه‌ای این پیروزی را تبریک بگویند.

بوشهر و بسیج؛ تقاطعی برای تئاتر

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج بعد از 6سال وقفه 28آذرماه به‌مدت یک هفته با عنوان سودای عشق در بوشهر برگزار می‌شود؛ جشنواره‌ای که آخرین دوره‌اش سال 95برگزار شد و چون به شکل دوسالانه بود با شیوع کرونا نتوانست فعال باشد.

دو قطعنامه ضدایرانی در یک هفته

پس ‌از گذشت حدود یک هفته از صدور قطعنامه ضدایرانی ازسوی شورای‌حکام آژانس بین‌المللی انرژی‌اتمی، شورای حقوق‌بشر سازمان ملل‌متحد هم روز پنجشنبه قطعنامه‌ ضدایرانی دیگری درباره آنچه «وضعیت حقوق بشر در ایران» اعلام شده به تصویب رساند تا صدور 2قطعنامه ضدایرانی ازسوی نهادهای بین‌المللی در طول حدود یک‌هفته، گواه دیگری باشد بر رویکرد سیاسی و غیرفنی اینگونه سازمان‌ها.

مسیر پر پیچ و خم ورود‌ خودرو‌های خارجی به ایران