21
شنبه 5 آذر 1401
شماره 8648
فرهنگ
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فروپاشی نرم هویت فردی

یادداشت
حاشیه‌های زندگی؛ آن‌جاهایی که ممکن است اتفاق‌های روزمره کمتر به چشم بیاید، در پس ظاهر آرام و سکون کسالت‌بار‌ لحظه‌ها، معمولا بیشترین خلجان‌های روحی به افرادی که به هزار و یک دلیل موجه و غیرموجه به حاشیه‌های زندگی پرتاب شده‌اند، تحمیل می‌شود.
ویژه
هفته گذشته بیانیه‌ای توسط خانه سینما صادر شد که در آن ضمن ابراز نگرانی از شرایط حاکم بر جامعه، نسبت به دستگیری ۲بازیگر سینمای ایران اعتراض شده بود.
تارانتینو به منتقدان همیشگی فیلم‌هایش در استفاده از واژه‌های غیراخلاقی و خشونت در فیلم‌هایش پاسخ داد.
اسکار
نشریه سینمایی ورایتی از تغییرات روند انتخاب بهترین فیلم بین‌المللی اسکار2023 خبر داد.
گفت‌وگو با دبیر سیزدهمین جشنواره تئاتر بسیج

بوشهر و بسیج؛ تقاطعی برای تئاتر

جشنواره سیزدهم تئاتر بسیج با حضور 30گروه در بوشهر برگزار می‌شود
جشنواره
سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج بعد از 6سال وقفه 28آذرماه به‌مدت یک هفته با عنوان سودای عشق در بوشهر برگزار می‌شود؛ جشنواره‌ای که آخرین دوره‌اش سال 95برگزار شد و چون به شکل دوسالانه بود با شیوع کرونا نتوانست فعال باشد.
«سال‌های سوپر8 »

«سال‌های سوپر8 »

مستندی از زندگی آنی آرنو، برنده نوبل ادبیات امسال اکران بین‌المللی می‌شود. به‌گزارش ورایتی، فیلم «سال‌های سوپر۸» درباره زندگی آنی آرنو، برنده جایزه نوبل ادبیات و فرزندان وی در چندین کشور اکران می‌شود.
تجلیل از کیدمن
تجلیل از کیدمن
نیکول کیدمن، جایزه یک عمر دستاورد را از مؤسسه فیلم آمریکا می‌گیرد. به‌گزارش ورایتی، نیکول کیدمن، بازیگر سینما و تلویزیون با جایزه یک عمر دستاورد هنری از مؤسسه فیلم آمریکا تجلیل می‌شود. این جایزه در مراسم بزرگداشتی که ۱۰ژوئن۲۰۲۳ در دالبی تئاتر لس‌آنجلس برگزار می‌شود به کیدمن اهدا خواهد شد.