• دو شنبه 30 آبان 1401
  • الإثْنَيْن 26 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 21

پایان پروژه‌های نیمه‌تمام در پایان سال

معاون فنی و عمرانی شهرداری در صحن شورای شهر تهران از تکمیل 90پروژه معطل پایتخت طی 4ماه آینده خبر داد
ارائه گزارش نظارتی ۶ماهه تا پایان شهریور پروژه‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای حوزه معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران توسط کمیسیون برنامه‌وبودجه، مهم‌ترین دستور یکصدوهفتمین جلسه شورای شهر پایتخت بود.

خبرهای‌خوشی‌که نگذاشتند بشنویم

«پیشرفت نیازمند ابزارهای متعددی است، اما مهم‌ترین ابزار پیشرفت، امید است. مشکل اقتصادی داریم که ان‌شاءالله برطرف می‌شود. در بخش‌های دیگر در حال پیشرفت هستیم، اما دشمن و امتداد داخلی آن، این پیشرفت‌ها را کتمان یا کوچک‌نمایی می‌کنند و می‌کوشند تا جوانان ما از پیشرفت‌ها مطلع نشوند.»

دست خالی براندازان از اعتصابات دستوری

حدودا 2ماه از آشوب‌های خیابانی اغتشاشگران در کشور می‌گذرد و مشاهدات عینی نشان می‌دهد مردم با صحنه‌خوانی معرکه و اهداف پشت پرده، هوشیارانه صف خود را از عناصر ضد‌انقلاب جدا کرده و ضمن اعلام انزجار از اقدامات وحشیانه براندازان، خواستار برخورد قاطعانه با جریانات هدایت‌شده از خارج و مزدوران اوباش اجیرشده در داخل شدند.

امید؛ باطل‌السحر آشوب‌های دشمن

موضوع امید توصیه‌ای است که بارها و بارها مورد تأکید رهبرمعظم انقلاب قرار گرفته‌است؛ تا آنجا که در همین دیدار با مردم اصفهان در شنبه‌ای که گذشت، فرمودند:«هدف دشمن متزلزل کردن ارکان اقتدار نظام است ‌بنابراین همه باید موضوع پیشرفت را با جدیت دنبال کنند.»

رویش امید در بافت‌های فرسوده

طبق آمارهای رسمی، از سال98 که نوسازی بافت‌های فرسوده با پرداخت تسهیلات بانکی در دستور کار قرار گرفته است، ۷۰هزارو۱۳۳واحد برای دریافت تسهیلات نوسازی به بانک مسکن معرفی شده‌اند که ۳۹هزارو۱۳۳واحد از آنها معادل 55.8درصد در دولت سیزدهم انجام شده است.

مردم فریب عملیات دشمن را نخورند

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه مردم با اغتشاشگران متفاوت هستند، گفت: «مردم در کنار انتقاد، صف خود را از دشمن جدا کرده‌اند.»

حمایت از کسب‌وکارهای آنلاین، براساس عملکرد

پس از رونمایی بسته حمایتی از کسب‌وکارهای زیان دیده در جریان محدودیت‌ها و اختلال‌های اینترنتی طی 2ماه گذشته، اکنون ضوابط شناسایی سکوهای مشمول از این بسته حمایتی اعلام شده است.این ضوابط که با عنوان فراخوان شماره یک از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین و منتشر شده،.

بخش‌های مختلف مصرف آب شرب در ایران