15
دو شنبه 30 آبان 1401
شماره 8644
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

افزایش درآمدهای مالیاتی آذربایجان شرقی

میز خبر
استاندار آذربایجان‌شرقی از ابلاغ انتقال قطعی حساب‌های مالیاتی مجتمع مس سونگون به استان خبر داد و گفت: با این ابلاغ، سهم مالیات و عوارض این مجتمع به استان منتقل می‌شود.
ویژه
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان درباره تحقق رشد اقتصادی هدف‌گذاری شده در سال1401 برای استان سیستان و بلوچستان گفت: می‌توانیم عوامل تأثیرگذار در دوره‌هایی که رشد اقتصادی مناسبی داشته‌ایم را شناسایی و آنها را تقویت کنیم.
عکس خبر
کارگران در کوره آجرپزی مجبور هستند زمانی که هوا هنوز گرگ و میش است در محل کار حاضر شوند

جریان آلودگی در « کشف‌رود‌»

با گذشت 3سال از تشکیل کارگروه ساماندهی کشف‌رود و اقدامات صورت‌گرفته در خراسان رضوی جریان آلودگی در این رود همچنان پابرجاست
گزارش
از آب‌های زلال کشف‌رود، حالا در ذهن اهالی خراسان یک خاطره مانده است؛ رودی که از کوه‌های هزارمسجد و بینالود سرچشمه می‌گیرد، با عبور از شمال مشهد به هریرود می‌پیوندد
پرداخت 1120میلیارد خسارت به کشاورزان خوزستان

پرداخت 1120میلیارد خسارت به کشاورزان خوزستان

رئیس کارگروه خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی خوزستان گفت: 1120میلیارد ریال غرامت به‌حساب کشاورزان خوزستانی که سال زراعی گذشته به‌دلیل خشکسالی و تنش آبی، محصولات آنها از بین رفت، واریز شد.
۶پروژه بزرگ بنادر گیلان‌ آماده جذب سرمایه‌گذار
مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان از آمادگی ۶پروژه مهم و بزرگ در حوزه بنادر استان برای سرمایه‌گذاری خبر داد و گفت: این پروژه‌ها شامل ساخت کارخانه کشتی‌سازی، ایجاد و توسعه گردشگری دریایی، مخازن نگهداری روغن خام، سیلوی غلات، احداث ترمینال کانتینری و کانتینر یخچالی عنوان کرد.
PDF استان‌ها
کوتاه استان‌ها
مدیر آب و خاک سازمان جهادکشاورزی بوشهر گفت: در زمان حاضر از ۸۶هزار هکتار زمین‌های قابل کشت آبی این استان ۳۹هزار هکتار آن زیر پوشش سیستم آبیاری تحت فشار قرار دارند.