• یکشنبه 22 آبان 1401
  • الأحَد 18 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Nov 13

تهران ایمن‌تر می‌شود

۶ طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران شهر تهران در دوازدهمین شنبه امید و افتخار رونمایی شد
در دوازدهمین شنبه امید و افتخار، از 6طرح و برنامه ایمنی و مدیریت بحران رونمایی شد.

بحران دارو چگونه درمان شد؟

آنتی‌بیوتیک‌ها، سرم و داروهای فصل سرما مهم‌ترین کمبودهایی بودند که طی هفته‌های گذشته مشکلات عدیده‌ای را برای بیماران ایجاد کردند، اما تأثیرشان را بر دیگر داروها هم گذاشتند و بحرانی مقطعی را در بازار دارویی کشور رقم زدند؛ کمبودهایی که واکنش رئیس‌جمهور را هم در پی داشت.

این همه خشم از کجاست؟!

حتما شما هم به افرادی برخوردید که الزاما دشمنی ندارند اما بسیار خشمگین‌اند. در اغتشاشات هم شرکت نکردند، ولی عصبانی‌اند. از سبعیت اغتشاشات نیز اعلام برائت کردند، اما برآشفته از مسئولان‌اند.

تهرانِ پر از افتخار

مردم ما اکنون یک محاصره سخت را در حوزه افکارعمومی تجربه می‌کنند و کمتر کشوری تجربه این جنگ دشوار را دارد.

پاریس،محور فتنه برای انقلاب خودخوانده

دیدار اخیر رئیس‌جمهور فرانسه با برخی فعالان ضدایرانی خارج‌نشین با واکنش‌های بسیاری مواجه شد؛ دیداری که پرده دیگری از مداخله‌جویی دولت‌های غربی در امور داخلی ایران را به تصویر کشید و نشان داد این دولت‌ها با حمایت از چهره‌های منفور افکارعمومی ایران، همچنان می‌کوشند آتش ناآرامی‌ها در ایران را شعله‌ور نگه دارند.

آنلاین چک بکشید و وصول کنید

بانک مرکزی از خدمت نوین چک الکترونیک رونمایی کرد تا یک گام به سمت اجرای کامل قانون جدید چک برداشته شود. اما چک الکترونیک چیست و چگونه می‌توان با دسته چک‌های قدیمی وداع کرد و با خیال راحت چک کشید یا آن را وصول کرد؟

پهپاد «پلیکان» در مزارع 14 استان

استان قزوین با برخورداری از دشت حاصلخیز قزوین از قطب‌های کشاورزی مهم کشور به شمار می‌رود و با کمتر از یک درصد مساحت کشور، حدود 4درصد تولیدات کشاورزی ایران را به‌خود اختصاص داده است.

پرتورم و کم‌تورم‌ترین استان‌های کشور را بشناسید