• پنج شنبه 5 آبان 1401
  • الْخَمِيس 1 ربیع الثانی 1444
  • 2022 Oct 27

دعوا بر سر کرسی‌های خیالی قدرت

کمی بیش از یک ماه از آغاز آنچه اعتراض به فوت «مهسا امینی» خوانده می‌شود، گذشته است؛ روزهایی که با تلاش شبانه‌روزی جریان‌های برانداز و بازوهای رسانه‌ای وابسته به آن با دمیده شدن به «روایت‌های دروغ»، برخی را در خیابان به‌نام «اعتراض» نگه داشته است تا بعضی اپوزیسیون‌نشینان کم‌کم باور کنند که «انقلاب ماهواره‌ای» که ساخته‌اند، واقعی است؛ انقلابی که بعد از به ثمر رسیدنش! در دوره‌ای که آن را دوران «گذار از جمهوری اسلامی» نامیده‌اند، کسی باید رهبر ماجرا باشد.
غروب دیروز یک فرد مسلح با ورود به حرم مطهر شاهچراغ ع به سمت زائران شلیک ‌کرد

امنیت ترور شد

بیش از ۱5 شهید و 23زخمی از این اقدام تروریستی گزارش شده است/ برخی منابع از غیر ایرانی و وهابی‌بودن عامل این حمله خبر می‌دهند/ فرد تروریست هنگام ورود به صحن با کلاشینکف شروع به تیراندازی کرد/ این حمله تروریستی با سوءاستفاده از ناامنی‌های اخیر صورت گرفت

کاتالیست در کاتالان

کاتالیست؛ قطعه‌ای که نقش اصلی در کاهش آلایندگی خودروهای بنزینی دارد، اما در ایران از سوی بسیاری از مالکان خودروها جدی گرفته نمی‌شود.
با اسکندر کوتی که گوینده و گزارشگر قدیمی رادیو و تلویزیون است

می‌خواستم گزارشگر فوتبال شوم اما به جبهه رفتم

ورود به عرصه گزارشگری در سال‌های نه چندان دور اینگونه نبود که در آزمون‌های ساده نمره قبولی بگیرید و در یک بازه زمانی نسبتاً کوتاه رویدادهای مهم داخلی و خارجی را گزارش کنید.

ایده‌هایی برای تهران 1404

دیروز، برج میلاد شاهد گردهمایی متفاوتی بود؛ نخبگان، دانشجویان، متخصصان، مدیران و... همه‌وهمه آمده بودند تا با ارائه ایده‌ها و طرح‌های نو و البته خلاقانه، گره‌ای از مشکلات کلانشهرها به‌ویژه پایتخت بازکنند و قدمی در راستای تحقق شعار «تهران ایده‌آل رو بسازیم» بردارند.

حمایت اورژانسی از کسب‌وکارهای آنلاین

درحالی‌که کسب‌وکارهای اینترنتی منتظر بودند تا بسته حمایتی دولت از آنها، سه‌شنبه شب از سوی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام شود، اما این اتفاق نیفتاد.

اشتغال‌زایی برای مددجویان کمیته امداد

در همشهری آنلاین بخوانید

مطالبات دانشجویان باید شنیده شود