• یکشنبه 1 آبان 1401
  • الأحَد 27 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 23

رکورد آسفالت‌ریزی در تهران شکست

زاکانی: شهرداری امسال 1500واحد پارکینگ می‌سازد و به‌زودی کارخانه‌های جدید آسفالت در پایتخت به بهره‌برداری می‌رسند
3طبقه پارکینگ در یکی از شلوغ‌ترین و پرترافیک‌ترین محله‌های شهر افتتاح شد. 550جای پارک که از چشم عابران پنهان شده در پروژه بتنی بزرگی که زیر سطح میدانگاه خیابان امیرکبیر ساخته شده، قرار گرفته است و می‌تواند پناهگاه امن خودرو‌ها در نزدیکی محدوده طرح ترافیک باشد.

ممنوعیت نفرت‌پراکنی در پلتفرم‌ها

با فراگیرشدن اینترنت و گسترش پلتفرم‌های گوناگون ازجمله پیام‌رسان‌ها، شبکه‌های اجتماعی، موتورهای جست‌وجو، مسیریاب‌ها، اپلیکیشن‌های مالی و فروشگاه‌های مجازی، بسیاری از کشورها نیاز به قانونگذاری در این حوزه را به‌تدریج احساس کردند.

لحظه‌ای که دوربین‌ها خاموش می‌شوند...

در گذشته‌ای نه چندان دور، «تروئیکای اروپایی» متشکل از 3 کشور انگلیس، آلمان و فرانسه به نماد قدرت و ستون ثبات اتحادیه اروپا تبدیل شده بود.

آتش در مجتمع جام‌جم

حریق گسترده‌ای که ساختمان تجاری جام‌جم در خیابان ولی‌عصر تهران را در برگرفته بود با تلاش نفسگیر آتش‌نشانان مهار شد.

دسترسی طبقه متوسط به‌خودرو آسان‌تر شد

تا پیش از شکل‌گیری تقاضای کاذب در بازار و سرمایه‌ای شدن خودرو فروش قسطی یکی از شیوه‌های معمول فروش محصولات خودروسازان بود اما در سال‌های اخیر شرایط تغییر کرد و نه‌تنها دیگر خبری از فروش اعتباری نبود، بلکه با به هم خوردن تعادل عرضه و تقاضا، قرعه‌کشی و تشکیل صف خرید به شیوه غالب فروش تبدیل شد.

سود فندق به گیلان نمی‌رسد

با پایان برگزاری آیین شکرانه فندق، بار دیگر گیلان با تولید 85درصد فندق کشور در صدر استان‌های تولید‌کننده این محصول قرار گرفت.درحالی‌که سطح زیرکشت محصول فندق در شهرستان‌های املش، رودسر، سیاهکل، رودبار، تالش و آستارا به 20هزار و 250هکتار می‌رسد و امسال 23هزار تن محصول فندق از این اراضی برداشت شد.

چالش پسماند‌های غذایی

شکست فراخوان‌های اغتشاش

ایران، فاتح نبرد اراده‌ها

خانه‌ای برای پسران خیابان