• شنبه 30 مهر 1401
  • السَّبْت 26 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 22

افتتاح بزرگ‌ترین پارکینگ زیرزمینی پایتخت

پارکینگ امیرکبیر در منطقه14 تهران با ظرفیت 550 جای پارک، امروز به بهره‌برداری می‌رسد
نخستین پارکینگ 100درصد زیرسطحی شهر تهران در نهمین شنبه امید و افتخار افتتاح می‌شود. در برنامه توسعه پارکینگ‌سازی شهرداری تهران «پارکینگ طبقاتی امیرکبیر» به‌عنوان نخستین پارکینگ مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا بخش کوچکی از معضل بزرگ نبود پارکینگ عمومی در پایتخت برطرف شود.

خیال خام حذف ایران

برای داستان‌های عجیب و دور از انتظار تیم ملی در مسیر جام جهانی، پایانی وجود ندارد. این تیم برای رسیدن به جام جهانی به اندازه کافی دشواری کشیده و در نهایت یکی از نخستین تیم‌هایی بوده که راهی این تورنمنت شده است.

بلوغ فیلم کوتاه دیجیتال ایرانی

دوران تازه‌ای در تاریخ فیلم‌کوتاه ایرانی سرگرفته. دورانی که می‌توان آن را دوران بلوغ دیجیتال سینمای‌کوتاه ایران نامید. مورخان فیلم‌کوتاه، این گونه پرطرفدار سینمایی را به قبل و بعد از دیجیتال شدن تولید فیلم‌کوتاه تقسیم می‌کنند.

امیدهای درستکار

روز دوم مسابقات امیدهای جهان امروز با حضور 5‌کشتی‌گیر ایرانی پیگیری خواهد شد
مسابقات امیدهای جهان در رشته کشتی آزاد در روز دوم با رقابت‌های نمایندگان ایران در اوزان61،74، 86، 92و125کیلوگرم برگزار خواهد شد.

تقدیر سازمان ملل از نجف‌زاده

استفان دوژاریک، سخنگوی سازمان ملل متحد گفت: ️ما برای عملکرد حرفه‌ای کامران نجف‌زاده ،ارزش فوق‌العاده قائلیم. ️

مدیریت یکپارچه، گره‌گشای مشکلات شهرها

در 25سال گذشته کلانشهر‌ها دچار مشکلات مشابهی شده‌اند. تغییرات ساختمان‌سازی، معضل‌های ترافیکی و آلودگی هوا و همینطور تحولات اقتصادی و اجتماعی در بسیاری از آنها با یکدیگر مشترک است و تجربیات مدیران شهری در یافتن راه‌حل برای هریک از آنها می‌تواند برای دیگر مدیران نیز مفید باشد.

پیش به‌سوی ایستگاه چهل‌ویکم

درحالی‌که کمتر از ۴ماه تا آغاز چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر زمان باقی مانده، به‌گفته دبیر فجر چهل‌ویکم برنامه‌ریزی‌ها برای برپایی مهم‌ترین رخداد سینمایی کشور در حال انجام است. جشنواره‌ای که در طول ۴دهه همواره جایگاه و اهمیت خود را حفظ کرده و با هیچ رویداد سینمایی دیگری قابل قیاس نیست.

دولت‌‌های مستعجل لندن

لیز تراس، نخست‌وزیر انگلیس که تنها 6هفته از عمر دولتش می‌گذشت، به‌عنوان نامحبوب‌ترین رهبر حزب محافظه‌کار در تاریخ انگلیس از سمت خود استعفا کرد. او با این استعفا رکورد کوتاه‌ترین دوره نخست‌وزیری انگلیس را نیز به‌نام خود ثبت کرد.

افتخار نجوم ایران

در همشهری آنلاین بخوانید