06
شنبه 30 مهر 1401
شماره 8618
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نقشه عجیب میزبان برای سرقت 7میلیاردی از خانه مهمان

داخلی
مرد شیاد با اجرای نقشه‌ای دقیق همسایه‌اش را که در خانه کارگاه طلاسازی داشت به‌عنوان مهمان به خانه‌اش دعوت کرد و درست زمانی که خانواده‌اش سرگرم پذیرایی از مهمان بودند به خانه او دستبرد زد .
ویژه
ماموران پلیس در تعقیب 3مرد هستند.
پسر جوانی که از 6ماه قبل در اینستاگرام با دختری دوست شده و به او پیشنهاد ازدواج داده بود، پس از آنکه فهمید او می‌خواهد با فرد دیگری ازدواج کند دست به اقدامی هولناک زد.
5نفر که با مرد جوانی بر سر ملک دچار اختلاف مالی شده بودند او را با ضربات چاقو به قتل رساندند.
کوتاه از حادثه
یکی از اعضای اصلی باند کلاهبرداری 400میلیارد تومان که با وعده فروش ماشین‌های صفر کیلومتر دست به کلاهبرداری از ده‌ها نفر زده‌اند.
همسایه وظیفه‌شناس باعث دستگیری اعضای باند سرقت شد

ماجرای فرار هالیوودی دزد مخوف از بازداشتگاه

دادسرا
4سارق سابقه‌دار که در زندان با یکدیگر آشنا شده و باند سرقت تشکیل داده بودند با شناسایی خانه‌های خالی به آنجا دستبرد می‌زدند. آنها در سرقت‌های وحشیانه‌شان اسلحه و چاقو به همراه داشتند تا اگر صاحب خانه سر رسید او را ساکت کنند. هرچند آنها با این شیوه توانستند به چندین خانه دستبرد بزنند اما سرانجام در تعقیب و گریز با پلیس دستگیر شدند.
پرواز مرگبار پاراگلایدرسوار ایرانی در ترکیه

پرواز مرگبار پاراگلایدرسوار ایرانی در ترکیه

سام فاتحی که از او به‌عنوان یکی از پیشگامان پاراگلایدرسواری در ایران نام برده می‌شود در جریان حادثه‌ای دلخراش در ترکیه جان باخت.
حمله به پلیس با زنبورهای عسل
حمله به پلیس با زنبورهای عسل
زن آمریکایی که برای فراری دادن پلیس اقدام به رهاسازی زنبورهای عصبانی به‌سوی آنها کرده بود به 3مورد حمله با سلاح خطرناک به مأموران پلیس متهم شد.
PDF حوادث
کوتاه حوادث
پروژه مسکن مهر دانش در شهر کرمانشاه، بلوک‌های ۱۰۰۱ تا ۱۰۱۰ است .