• دو شنبه 11 مهر 1401
  • الإثْنَيْن 7 ربیع الاول 1444
  • 2022 Oct 03

کاسبی با جای پارک

فروش جای پارک در برخی از معابر شلوغ تهران؛ از دربند و ونک و میرداماد تا محدوده اطراف بازار بزرگ گسترش یافته است
برخی از خیابان‌های مهم شهر تهران محل کسب درآمد میلیونی روزانه عده‌ای به ساده‌ترین شکل ممکن شده است؛ آنهایی که خیابان یعنی فضای عمومی شهر را برای پارک خودروها ساعتی اجاره می‌دهند.

پروژه جدید برای تحریم ایران

در شرایطی که مقام‌های جمهوری‌اسلامی در روزهای اخیر تأکید کرده‌اند درصورت رفتار واقع‌بینانه آمریکا، حصول توافق در مذاکرات رفع تحریم‌ها دست‌یافتنی است، اما به‌نظر می‌رسد واشنگتن با بهانه قرار دادن حوادث اخیر در ایران، به‌نتیجه رسیدن مذاکرات لغو تحریم‌ها را در هاله‌ای از ابهام قرار داده‌است و قصد ندارد گفت‌وگوها را از بن‌بست خارج کند.

نقش رسانه‌ها در امنیت روانی جامعه

از ابتدای تاریخ تاکنون مهم‌ترین موضوع برای انسان تامین امنیت و آرامش بوده است؛ چرا که امنیت و آرامش مهم‌ترین مولفه و اساس زندگی انسان‌هاست و در سایه امنیت و آرامش است که انسان می‌تواند به سایر مسائل و موضوعات زندگی خود بپردازد.

تبدیل تهران به مقصد گردشگری پایدار

«تفکری دوباره در گردشگری» شعار جهانی روز گردشگری است، اما در کشور با وام‌گرفتن از این شعار، «رویش اندیشه‌های نو در گردشگری ایران» به‌عنوان شعار کشورمان در راستای پاسداشت این ایام انتخاب شده است.

وعده قالیباف برای تغییر شیوه اجرای گشت امنیت اخلاقی

رئیس مجلس در نطق پیش از دستور روز گذشته خود در مجلس با اشاره به حوادث اخیر کشور در فوت مهسا امینی گفت: مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مخل امنیت مردم هستند برخورد کنند .

گیلانی‌ها؛ خوش‌حساب‌ترین در بازار چک

در مردادماه امسال گیلانی‌ها، ایلامی‌ها و خوزستانی‌ها به‌ترتیب خوش‌حساب‌ترین شهروندان ایران در بازار چک بوده‌اند، این در حالی است که بیشترین نسبت تعداد چک‌های برگشتی به استان‌های لرستان، کردستان و چهار محال و بختیاری اختصاص داشته است.
گلایه رئیس شورای شهر تهران از وزارت کشور درباره تعداد اندک واگذاری اتوبوس

سهم 10درصدی تهران از اتوبوس‌های دولتی

جلسه روز گذشته پارلمان شهری در حالی برگزار شد که بررسی یک فوریت لایحه اعطای مجوز به شهرداری تهران جهت انتشار 3هزار و 500میلیارد تومان اوراق مالی – اسلامی برای اجرای طرح‌های حمل‌ونقل عمومی در دستور کار قرار داشت.

پیش به‌سوی عدالت مالیاتی

اوکراین، بر لبه تیغ جنگ هسته‌ای

آخرین شانس برای نجات از قصاص

روایت مظلوم‌ترین مادر شهید