02
دو شنبه 11 مهر 1401
شماره 8604
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

ادعاهای علل وقوع حوادث اخیر و‌پاسخ‌های ساده به آن

یادداشت
این حوادث به خاطر این هست که «امکان اعتراضات مسالمت‌آمیزدر کشور وجود ندارد.»
ویژه
یکی از تفاهم‌های ضمنی و محل گمانه‌زنی مسیر مذاکرات احیای برجام در مبادله زندانیان آمریکایی و آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران از ابتدای این هفته کلید خورد.
رئیس مجلس در نطق پیش از دستور روز گذشته خود در مجلس با اشاره به حوادث اخیر کشور در فوت مهسا امینی گفت: مسئولان امنیتی کشور باید مقتدرانه با همه کسانی که مخل امنیت مردم هستند برخورد کنند .
جلسه افتتاحیه دوره نهم مجمع تشخیص مصلحت نظام روز سه‌شنبه ۱۲مهرماه به ریاست صادق آملی‌لاریجانی برگزار و در نخستین گام، تحقق مطالبات مقام‌معظم رهبری از این نهاد انقلابی که در صدور احکام جدید بیان شده بود، پیگیری خواهد شد.
سلیمی‌نمین در گفت‌وگو با همشهری مطرح کرد

خطر فراموش کردن «دشمن» در خصومت‌ورزی‌ها

گفت‌وگو
پس‌از فروکش کردن التهابات اخیر در جامعه که با آشوب و تخریب‌هایی نیز همراه بود، اکنون ضرورت بازخوانی حوادث به‌وقوع پیوسته از منظر جامعه‌شناسی سیاسی انکارناپذیر است و دلسوزان کشور و نظام معتقدند تصمیم‌سازان باید با نگاهی موشکافانه، نقاط نفوذ دشمن و پاشنه‌آشیل‌های موجود در این حوزه را مورد بررسی قرار داده و برای ترمیم آنها اقدام کنند.

هشدار فرمانده کل سپاه به دشمن؛ شما را می‌شکنیم

فرمانده کل سپاه‌پاسداران خطاب به جوانانی که فریب دشمن را خورده‌اند، گفت: شما فرزندان این مملکت هستید .
حملات تروریست‌ها بی‌پاسخ نمی‌ماند
سازمان اطلاعات سپاه در بیانیه‌ای به‌مناسبت شهادت مظلومانه پاسداران و بسیجیان حریم امنیت در دفاع از آرامش مردم زاهدان اعلام کرد: گروهک‌های ظالم و تجزیه طلب و ایادی آنان بدانند به مدد الهی ضربات مهلکی را توسط پاسداران گمنام امام زمان‌عج دریافت خواهند کرد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
عضو هیأت‌رئیسه مجلس از برگزاری جلسه بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور رئیس‌جمهور در روز سه‌‌شنبه، ۱۲مهرماه خبرداد.