• پنج شنبه 7 مهر 1401
  • الْخَمِيس 3 ربیع الاول 1444
  • 2022 Sep 29

تحریم و آشوب، دو روی یک سکه

رئیسی: مسئله خانم امینی همه را متاثر کرد و همه ما با هر سلیقه و گویشی خواهان پیگیری شفاف و عادلانه آن هستیم
رئیس‌جمهور در هفتمین گفت‌وگوی تلویزیونی خود به موضوعات اجلاس شانگهای، سفر نیویورک، پرونده هسته‌ای و اعتراضات ناشی از فوت مهسا امینی در بازداشتگاه پلیس امنیت اخلاقی اشاره داشت.
در جریان اغتشاشات اخیر 9بسیجی، یک ارتشی، یک مامورانتظامی و یک همیار پلیس به شهادت رسیدند

جان‌هایی برای دفاع از امنیت

درگیری‌ها و ناآرامی‌های روزهای اخیر علاوه بر به بار آوردن خسارات فراوان، جان افراد زیادی را گرفته است. برخی از آنها، کسانی هستند که برای تامین امنیت و مقابله با آشوبگران وارد خیابان شدند  اما در جریان حمله ناجوانمردانه آنها به شهادت رسیدند.

دلایل شکست آشوب مجازی چیست؟

بعد از شکست فتنه مخملی۸۸، آشوب مجازی۱۴۰۱ هم شکست خورد. این دو که یک آبشخور دارند و دستورالعمل‌های جین‌شارپی در آنها دیده می‌شود، در ایران جواب ندادند و اهداف طراحان خود را تامین نکردند، ولی متأسفانه موجب فریب‌خوردگی برخی چهره‌ها و البته آشکارشدن باطن برخی دیگر شد.

در ستایش خاموش‌کننده‌های آتش

در روزهایی که صحبت از آتش‌افروزی عده‌ای و تخریب اموال عمومی شهر در میان است، کسانی که جانشان را همواره و در سرد و گرم روزگار کف دست‌شان می‌‌گیرند تا جان عده‌ای را از میان شعله‌های آتش نجات دهند، نباید فراموش کرد.

گروهک‌های تروریستی زیر ضربه سپاه

دور جدید عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران علیه مقرهای گروهک‌های تروریستی تجزیه‌طلب مستقر در اقلیم کردستان عراق، که از دوم مهرماه آغاز شده بود، صبح دیروز نیز ادامه یافت.

سالمندی با رسم شکل و نمودار

9مهرماه هرسال در تقویم به نام سالمندان نامگذاری شده است؛ قشری که به‌گفته رئیس مرکز تحقیقات سالمندی دانشگاه علوم‌توانبخشی و سلامت اجتماعی حالا در سایه عقب‌افتادگی 50ساله کشور در اجرای برنامه‌های سالمندی باید با دغدغه‌های بسیار، این دوره سنی حساس را پشت سر بگذارند.

تجمع اصناف و بازاریان در محکومیت اغتشاشگران

اصناف و بازاریان پیش از ظهر دیروز در محکومیت هتک‌حرمت به مقدسات و دفاع از انقلاب تجمع اعتراضی برگزار کردند.

کلاهبرداری ملکی در حال تاخت و تاز

5253 نفر آماده نبرد با حوادث