• پنج شنبه 31 شهریور 1401
  • الْخَمِيس 25 صفر 1444
  • 2022 Sep 22

پیشرفت با مقاومت به دست می‌آید، نه تسلیم

رهبرمعظم انقلاب صبح دیروز چهارشنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان دفاع‌مقدس، جنگ تحمیلی را، نتیجه سیاست راهبردی امپراتوری نظام سلطه در دشمنی با جمهوری‌اسلامی و ملت ایران خواندند.

با شعار آزادی حجاب ، چادر از سر کشیدند

مثل روز روشن است. نیاز به تحلیل و تفسیر ندارد. هم شعارها و هم اقدامات خشونت‌آمیز اغتشاشگران در روزهای گذشته نشان می‌دهد که ماجرای گشت ارشاد و مرحومه مهسا امینی، یک بهانه است.

چه شد که چادر از سر کشیدند

گفتند حجاب اختیاری و چادر از سر ناموس مردم کشیدند. گفتند حجاب کجای قرآن است و وقتی خبردار شدند، آیات زن و حجاب را ورق ورق کرده و به آتش کشیدند. شعار آزادی و زندگی دادند و جوان غریب بسیجی را در خیابان زیر مشت و لگد گرفتند.

دختران کُرد ناموس ما هستند

رهبر معظم انقلاب در دیدار روز گذشته خود با پیشکسوتان و فرماندهان دفاع‌مقدس در رابطه با لزوم روایتگری درست از این دوران، فرمودند: «هنگامی می‌توانید از نتیجه‌ کار خود در روایتگری دفاع‌مقدس احساس رضایت کنید که نوجوان دبیرستانی و جوان دانشگاهی با همان چشمی که شما به دفاع‌مقدس نگاه می‌کنید، به مسائل آن بنگرد و همان برداشت را داشته باشد.»

تردد با ماشین برقی 2نفره در قلب پایتخت

منبع انرژی خودرو‌ها به آرامی در حال تغییر از بنزین به برق است. اگرچه هنوز هم بیشتر خودرو‌های جهان از سوخت بنزین استفاده می‌کنند اما برخی کشور‌ها امتیاز‌هایی برای خودرو‌های باتری‌دار تعیین کرده‌اند و بعضی از صنایع خودرو‌سازی در حال افزایش تولید این گروه از محصولات هستند.

آماده‌باش 5استان برای‌میزبانی از زائران‌مشهد

همزمان با تعطیلات پایانی ماه صفر، سفر زائران به مقصد مشهد مقدس از صبح دیروز آغاز شد و 5استان کشور شامل خراسان رضوی به‌عنوان مقصد نخست و استان‌های گلستان، خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سمنان به‌عنوان استان‌های معین خراسان رضوی در آماده‌باش کامل سفر قرار گرفتند.
رئیسی با نمایش تصویر سردار شهیدسلیمانی از تریبون سازمان ملل

نه ظلم می‌کنیم نه زیر بار ظلم می‌رویم

رئیس دولت سیزدهم در نخستین سخنرانی حضوری خود در هفتادوهفتمین اجلاسیه مجمع عمومی سازمان ملل با اشاره به اهمیت عدالت در جمهوری اسلامی گفت: اگرچه بسیاری از حرکت‌ها به بلوغ انقلاب نرسیدند.

اوج‌گیری شرکت های دانش بنیان