19
پنج شنبه 31 شهریور 1401
شماره 8598
ورزش3
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

محک خوبی می‌خوریم

علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی از آخرین شرایط خودش و تیم ملی در آستانه دیدار با اروگوئه می‌گوید؛ دیداری که به عقیده او می‌تواند به تیم ملی کمک کند
فصل جدید برای علیرضا جهانبخش با نیمکت‌نشینی آغاز شد. او در هفته‌های ابتدایی تنها به‌عنوان بازیکن ذخیره و در دقایق پایانی به میدان می‌رفت اما رفته‌رفته توانست شرایط را تغییر دهد و با گلزنی در لیگ اروپا و ساختن پاس‌گل در لیگ هلند، به ترکیب اصلی فاینورد برسد.
ویژه
در یک هفته آینده بازی‌های ملی برگزار خواهد شد که برخی از آنها مهم و احتمالا جذاب خواهند بود. در اروپا چون بیشتر بازی‌ها رسمی است و دوستانه نیست، می‌توان آنها را دنبال کرد. ایتالیا با انگلیس و آلمان در گروه مرگ با هم زد و خورد خواهند داشت.
این روزها تأثیر مدیران ورزشی و مدیران فوتبال از سرمربی و رئیس باشگاه هم فراتر رفته. یکی از دلایل اخراج توماس توخل از چلسی همین بود. او دوست نداشت مثل سایر سرمربیان لیگ برتری روی همه‌‌چیز نظارت کند و به‌عنوان مسئول نقل‌وانتقالات هم فعالیت داشته باشد.

مسی گیت

افشاگری روزنامه هوادار بارسا درباره شروط و درخواست‌های عجیب مسی برای تمدید قرارداد
رسانه‌های بارسلونایی برعکس همتایان رئالی‌شان که سعی در لاپوشانی عملکرد مدیران‌شان دارند، علاقه زیادی به افشاگری از خود نشان می‌دهند.