09
پنج شنبه 31 شهریور 1401
شماره 8598
روز هفتم
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

فصل مهرورزی

گذر ایام
فرا‌رسیدن فصل پاییز از دیرباز برای ایرانیان فرصتی برای برپایی جشن و به‌جا‌آوردن سنت‌هایی بوده که ریشه در فرهنگ و تمدن کهن ایران زمین دارد.
ویژه
پاییز اگرچه برای خیلی‌ها زیبا و دوست‌داشتنی است اما برای بسیاری فصل خوبی نیست و از شنیدن نام آن می‌هراسند.
عصرهای طولانی پاییز از راه می‌رسد و چه چیزی لذتبخش‌تر از اینکه سوز تازه از راه رسیده پاییزی را با غرق شدن در دنیای شیرین داستان‌ها کنار زده و به غروب‌های سرد این فصل، رنگ گرما بزنیم؟
مگر می‌شود موسیقی را از حال و هوای پاییز جدا کرد؟ پاییز است و عصرهای بارانی و غروب‌هایی که زود از راه می‌رسند، حال و هوای شاعرانه و زیبایی طبیعت این فصل با صدای موسیقی و ترانه گره خورده است.
گل خانه
طبیعت همیشه جذاب است و به نوعی روح انسان را جلا می‌دهد. البته هر سلیقه‌ای با مدلی خاص از طبیعت راحت‌تر ارتباط برقرار می‌کند.
«رضا ایرانمنش» برای طرفداران فیلم‌های دوران دفاع‌مقدس چهره‌ای کاملاً شناخته شده محسوب می‌شود.
بی‌تردید ثبت لحظات ناب و قاب‌های ماندگار از حماسه‌آفرینی جوانان کشورمان در 8سال دفاع‌مقدس، مدیون شجاعت کم‌نظیر عکاسان و تصویربرداران جنگ است.

زاده پاییزم و عاشق پادشاه فصل‌ها

با حجت اشرف‌زاده؛ خواننده‌ای که‌زاده پاییز است و یکی از ماندگارترین قطعات پاییزی را خوانده
زاده پاییز است و کودکی‌هایش با زندگی در کنار خانواده‌ای اهل شعر و ادبیات، رنگ و بوی هنر داشته، گوش‌اش با صدای پدربزرگ به شنیدن آواز عادت کرده و در خاطراتش، کوچه‌باغ‌های پوشیده از برگ‌های پاییزی نیشابور به قاب‌هایی ماندگار تبدیل شده‌اند.
پاییز می‌رسد که مرا مبتلا کند!

پاییز می‌رسد که مرا مبتلا کند!

حتما شما هم تا به حال با افرادی روبه‌رو شده‌اید که معتقدند روزهای پاییز دلگیرند و از عصرهای پاییزی غم و اندوه می‌بارد!
کشوری که گاهی زیر آب می‌رود
کشوری که گاهی زیر آب می‌رود
همسایگی برخی کشورها با اقیانوس آرام مثل دوروی سکه است.
پاییز برای خیلی‌ها فرصتی برای شیدایی و دلدادگی است و برای عده‌ای دیگر، فصل رخوت، افسردگی و خمودگی. این تضاد دیدگاه حتی در شعر برخی از مشهورترین شاعران معاصرهم وجود دارد.

سوژه‌یابانی که سوژه شدند

هرچند همیشه این خبرنگاران هستند که دنبال سوژه می‌گردند، اما گاهی هم پیش آمده است که این قشر خودشان سوژه و دستمایه ساخت فیلم‌ها و سریال‌ها شده‌اند.

هنر در اعماق اقیانوس

ایجاد موزه‌های پر و پیمان یکی از مهم‌ترین محرک‌ها برای جذب گردشگر است.

قهرمان من

دوران 8سال دفاع‌مقدس و جنگ تحمیلی سرشار از داستان‌ها و قصه‌هایی شنیدنی است که نقش اول قهرمان‌ها و دلاورمردان و زنانی هستند که نه مشق رزم کرده بودند و نه دوره نظام و نظم دیده بودند
PDF روز هفتم
کوتاه روز هفتم
کوچه پسکوچه‌های شمال تهران جان می‌دهند برای پیاده‌روی‌های پاییزی، درختان بلند که روی پیاده‌رو سایه انداخته‌اند و برگ‌های ریخته روی زمین که هزار رنگی پاییز را به رخ می‌کشند.
پاییز مانند هر فصل دیگری پر از تنوع و زیبایی است و جذابیت‌های خودش را دارد؛ از هوای مطبوع گرفته تا طبیعت هزار‌رنگ آن.
استان‌های شمالی کشور همیشه از نظر زیبایی و سرسبزی بین همه خوش آوازه هستند و در هر گوشه و کنار این خطه پهناور که قدم بگذارید، طبیعت شما را غافلگیر خواهد کرد.