• یکشنبه 20 شهریور 1401
  • الأحَد 14 صفر 1444
  • 2022 Sep 11

مالیات برای معاملات طلا، ملک، ارز و خودرو

صورت‌حساب الکترونیکی که فروشندگان صادر می‌کنند مبنای محاسبه مالیات خواهد شد
در صورت تصویب نهایی طرح مالیات بر عایدی سرمایه در مجلس، از همه معاملات طلا، ملک، ارز و خودرو مالیات گرفته می‌شود. این تازه‌ترین تصمیم مشترک دولت و مجلس است.
با افتتاح فاز نخست بوستان ایرانیان به وسعت 16هکتار در چهارمین شنبه امید و افتخار

تغییر چهره کوره‌پز‌خانه‌ها

شنبه‌ای دیگر از راه رسید و پروژه بزرگ دیگری در شهر تهران افتتاح شد. در چهارمین شنبه «امید و افتخار» فاز اول بوستان ایرانیان به مساحت ۱۶هکتار واقع در منطقه۱۹ شهر تهران با حضور علیرضا زاکانی و مهدی چمران، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران و جمعی از مدیران ارشد شهری پایتخت به بهره‌برداری رسید.

ساماندهی‌کوره‌پزخانه‌ها با بوستان ایرانیان

یکی از اقدامات مهمی که سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر  تهران در بخش درون‌شهری انجام می‌دهد، توسعه فضای سبز در حاشیه بزرگراه‌ها و احداث بوستان‌های محله‌‌ای، منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است.

ذوق کودکانه و مدیریت خرید نوشت‌افزار

خرید نوشت‌افزار مدرسه از همین روزها آغاز شده و والدین و دانش‌آموزان درگیر آن شده‌اند؛ خریدی که ترکیب‌شده از ذوق و شوق بچه‌ها و گاهی اوقات والدین، قانع کردن بچه‌ها برای شناخت و رفع نیازهای واقعی نوشت‌افزار، مدیریت خرید و قیمت‌ها.

معاملات شفاف شهر در تالار شیشه‌ای

یکی از درگاه‌های مهم فساد در شهرداری گام به گام در حال بسته‌شدن است؛ درگاهی که از مسیر فروش املاک شکل گرفت و به مرور زمان تبدیل به غول بزرگی از رانت و پولشویی شد. اکنون اما مدیریت شهری در حال تغییر مسیری است که نتیجه آن، شفاف‌شدن ماجرای عرضه املاک خواهد بود.

لبه کُند چاقوی زنجان در بازار مجازی

جوان زنجانی با تبر روی میلگرد می‌کوبد؛ فقط چند ضربه. تبر دندانه دندانه شده را نشان می‌دهد. تبر دیگری برمی‌دارد و با تمام توان بر سر میلگرد فرود می‌آورد. تیغه تبر همچنان صاف و صیقلی می‌درخشد.

مجهزترین پارک برای افراد کم توان