20
یکشنبه 20 شهریور 1401
شماره 8589
ورزش4
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

چقدر کار کرده بودیم؟

پشت خط‌زن
تیم ملی والیبال در سکوت به ایران بازگشت؛ اگر پیروزی هزاران پدر دارد، شکست همیشه یتیم است. هرچند عوامل رسانه‌‌ای نزدیک به فدراسیون درصدد توجیه اتفاقات مسابقات قهرمانی جهان برآمده‌اند، واقعیت غیرقابل‌انکار این است که نه سفر و سخنان تهییج‌کننده رئیس فدراسیون نتیجه داد و نه وعده‌های بهروز امپراتور، سرمربی تیم ملی.
ویژه
قایقرانان ایران در 6ماده از مسابقات رویینگ کاپ آسیا به قهرمانی رسیدند. در این مسابقات که در تهران و دریاچه ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، غیر از ایران تیم‌های پاکستان، عراق و هند شرکت کرده‌اند.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8589

نبرد بچه غول‌ها

کارلوس آلکاراز و کسپر رود، امشب در فینال اوپن آمریکا برای رنکینگ شماره‌یک دنیا و نخستین گرنداسلم زندگی حرفه‌ای‌شان برابر هم به میدان می‌روند
اوج‌گیری مداوم کارلوس آلکاراز و کسپر رود، این دو را در فینال اوپن آمریکا به هم رساند تا دست‌کم یکی از آنها مزد جدیت، پشتکار، جنگندگی و استعداد بی‌نظیر خود را بگیرد و نه‌تنها مرد شماره‌یک جهان شود، ‌که نخستین جام گرنداسلم زندگی خود را هم بالای سر ببرد.