• شنبه 12 شهریور 1401
  • السَّبْت 6 صفر 1444
  • 2022 Sep 03

این شنبه؛ ساخت 5 هزارخانه در تهران

امروز با حضور شهردار تهران ساخت 5 هزار واحد مسکونی و پروژه بازآفرینی اطراف حرم عبد‌العظیم حسنی ع آغاز می‌شود
بازسازی نفرآباد شهر ری پس از سال‌ها تعلیق و بلاتکلیفی امروز شروع می‌شود. بیش از 10سال است که بسیاری از خانه‌ها و ساختمان‌های اطراف حرم عبد‌العظیم حسنی ع در شهر ری تخریب شده و زمین‌های خالی جای آن را گرفته است.
پاسخ دولت سیزدهم به مطالبه تاریخی مردم جنوب

خوزستان سیراب شد

بزرگ‌ترین طرح آبرسانی خاورمیانه در طول 10ماه به اجرا رسید تا به مطالبه تاریخی مردم استان خوزستان پاسخ داده شود. با افتتاح این طرح 26شهر و بیش از هزار روستای استان خوزستان سیراب می‌شود.

کیش‌ایر و پروژه خصوصی‌هراسی!

در نشست خبری ششم شهریورماه، بنده نام 20شرکت در لیست واگذاری را اعلام کردم که ازجمله آنها شرکت هواپیمایی کیش‌ایر بود که این اطلاع‌رسانی حاشیه‌هایی را در فضای مجازی به‌دنبال داشت.

ماجرای غرب و گزاره ‎برگ مذاکرات وین

مذاکرات احیای برجام هنوز به پایان نرسیده و تحقق این مسئله در گرو تحقق مطالبات منطقی کشورمان در قبال «موارد ادعایی آژانس» و «ارائه تضمین‌‌های اعتباری-عملیاتی» است.

آمریکایی‌ها در آخر خط تصمیم‌گیری برجامی

نظرات جمهوری‌‌‌‌اسلامی درباره پاسخ آمریکا به متن پیشنهادی برای توافق رفع تحریم‌‌‌‌ها، برای اتحادیه اروپا، به‌‌‌‌عنوان هماهنگ‌‌‌‌کننده مذاکرات ارسال شد؛ پاسخی که پس‌‌‌‌از ارزیابی در سطوح مختلف کارشناسی و تصمیم‌‌‌‌سازی باهدف نهایی‌کردن مذاکرات به طرف‌های مقابل ارائه شد .

تصادفات چقدر از بودجه ملی را می بلعند؟

آمارهای بالای مرگ و میر در حادثه‌های رانندگی ایران محدود به زمان و دوره خاصی از سال نیست.

دنیای دیجیتال یک نسل مضطرب

کودکان در سال‌های گذشته به‌ویژه در دوران شیوع کرونا، به‌گفته متخصصان حوزه روان، بیشترین آسیب را دیدند. از یک سو، آنها که دانش‌آموز بودند، برای مدت طولانی، در خانه درس می‌خواندند و آنها که کوچک‌تر بودند، به‌دلیل ترس از ابتلا و اخباری که درباره شیوع ویروس در میان کودکان منتشر می‌شد،

فقط 7سال وقت داریم

در همشهری آنلاین بخوانید