17
شنبه 12 شهریور 1401
شماره 8582
ورزش1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
شاید کمتر کسی تصور می‌کرد این هفته سپاهان ببازد، استقلال مساوی کند و پرسپولیس با پیروزی بر نفت آبادان به صدر جدول برسد. با وجود این، چنین اتفاقی رخ داد و سرخپوشان ضمن برتری 2 بر صفر، حضور زودهنگام در صدر جدول را هم جشن گرفتند.
احمدرضا عابدزاده منتظر است پسرش امیر در جام‌جهانی بدرخشد. اسطوره دروازه‌بانی ایران، یکی از چهره‌های شاخص از رونمایی جام جهانی 2022قطر بود.
باشگاه‌های اروپایی در آخرین ساعات مهلت انقضای نقل‌وانتقالات تابستانی واقعا دیوانه شدند. همه در این روز آخر بازار، بساط پهن کرده بودند و تعداد فروشنده‌ها از تعداد خریداران بیشتر بود.
سوژه روز
جام قهرمانی مهم‌ترین تورنمنت دنیای فوتبال، برای ساعاتی به تهران سفر کرد و در همین سفر کوتاه، با رنج زیادی روبه‌رو شد. جالب اینکه سفرای اصلی فیفا در مراسم رونمایی از جام‌جهانی، به ایران نیامده بودند.

شوق شیخ!

پرسپولیس با جذب دیاباته نقل‌وانتقالات توفانی‌اش را تمام کرد؛ انتقالی که باعث شور و شوق مضاعف هواداران شده و البته هر بهانه‌ای را از کادرفنی گرفته است
کش‌وقوس‌‌های قرارداد شیخ دیاباته و پرسپولیس هم سرانجام به پایان رسید و او بالاخره بعد از سفر به تهران، قرارداد رسمی‌اش را با این باشگاه امضا کرد.
PDF ورزش1
کوتاه ورزش1
لیگ برتر انگلیس