• چهار شنبه 9 شهریور 1401
  • الأرْبِعَاء 3 صفر 1444
  • 2022 Aug 31

بغداد در برزخ

کناره‌گیری مقتدی صدر از روند سیاسی در عراق و درگیری‌های بعد از آن، این کشور را وارد یک مرحله آشفتگی کم‌سابقه کرده است
مقتدی صدر بار دیگر با تصمیمات غیرقابل پیش‌بینی وآنی خود فضای سیاسی و کل کشور را بی‌ثبات کرد. او البته چند ساعت بعد با یک سخنرانی کوتاه تلاش کرد آرامش را به خیابان‌ها بازگرداند.
رهبر انقلاب اسلامی در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت دولت مطرح کردند

دولت توفیق‌ها

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز گذشته در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیأت‌دولت، بررسی و بیان عملکرد دولت و یاد و زنده نگه داشتن حوادث مهم انقلاب و ۴۳سال اخیر را 2رویکرد اساسی هفته دولت برشمردند.

عراق و تداوم بحران

مقتدی صدر دارای سبک سیاست‌ورزی خاص خود است و معمولا اعلام کناره‌گیری و بازگشت او به قدرت با اهداف خاص سیاسی در عراق صورت می‌گیرد. وی با اقدامات مشابه در گذشته هم توانسته قدرت خود را حفظ کند.

4/8میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی در نخستین سال دولت سیزدهم

وزارت اقتصاد از سرمایه‌گذاری 4.8میلیارد دلاری خارجی‌ها از زمان روی کار آمدن دولت سیزدهم خبر داده که نسبت به سال آخر دولت پیشین میزان سرمایه‌گذاری صورت گرفته 100درصد رشد کرده است.
رئیس پلیس راهور تهران: پلیس و شهرداری درخواستی برای افزایش ساعت اجرای طرح ترافیک ندارند

خودرو‌های تهران 8 برابر ظرفیت شهر

رئیس پلیس راهور تهران درباره افزایش ترافیک شهر تهران در این روزها و همچنین پیش‌بینی‌ها درباره تشدید این موضوع با آغاز سال تحصیلی جدید و برگزاری مراسم عزاداری دهه اول ماه صفر و اربعین، ضمن اشاره به برخی تمهیدات ترافیکی، تأکید کرد که مشکل ترافیک در شهر تهران راه‌حل کوتاه‌مدت ندارد.

فروشندگی در شب‌های تهران

قبض برق 500هزار مشترک تهرانی صفر شد