17
چهار شنبه 9 شهریور 1401
شماره 8580
ورزش1
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

برنده بی‌رأی

وحید امیری بار دیگر جنبه‌های تحسین‌برانگیز شخصیتی‌اش را نشان داد
چهره روز
مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال با یک دنیا حاشیه و درنهایت آشفتگی برگزار شد. فارغ از نتایج نهایی این انتخابات و حواشی عجیب و غریب آن که حتی در استانداردهای فوتبال پرآشوب ایران هم نمی‌گنجید، این مجمع یک برنده بزرگ داشت.
ویژه
یکی از زیباترین بازی‌های هفته سوم بازی گل‌گهر و سپاهان بود که با نتیجه 2-2به پایان رسید. هر 2گل سپاهان را در این دیدار میلاد زکی‌پور به ثمر رساند تا یکی از ستاره‌های این هفته نام بگیرد.
گزارش بازی
شب گذشته 4بازی ابتدایی هفته چهارم با 4تساوی به پایان رسیدند. استقلال که در مسجدسلیمان به مصاف نفت رفته بود موفق به گلزنی نشد و اولین تساوی فصلش را در شهر اولین‌ها پذیرفت.

بازگشت به صحنه جرم

شاید تعداد منتقدان تاج نسبت به گذشته بیشتر شده باشند اما او موافقانی هم دارد که معتقدند تاج فوتبال ایران را به روزهای خوب گذشته برمی‌گرداند
بعد از چند سال غیبت، مهدی تاج دوباره به فوتبال ایران برگشته و مهم‌ترین پست مدیریتی را نیز در این فوتبال بر عهده گرفته است. در دوران غیبت این مدیر، عزیزی خادم برای مدتی کوتاه یک تجربه ناموفق را در فدراسیون پشت سر گذاشت و بعد از او نیز میرشاد ماجدی برای مدتی سرپرست این نهاد بود.
PDF ورزش1
کوتاه ورزش1
نیاز به هیچ نقدی نیست. بازیکنان و سرمربی تیم ملی خودشان اعتراف کرده‌اند که دوشنبه‌شب بدترین بازی را انجام دادند. بعد از پیروزی اول تیم ملی ایران در مسابقات قهرمانی جهان پیش‌بینی می‌شد که بازی دوم راحت‌ترین بازی این تیم در این جام باشد.