• شنبه 29 مرداد 1401
  • السَّبْت 22 محرم 1444
  • 2022 Aug 20

اتوبوس و مترو نفس تازه می‌کنند

12ایستگاه جدید مترو با پیشرفت فیزیکی بالای 85درصد درصورت تزریق منابع مالی لازم تا پایان سال افتتاح می‌شوند
امروز بزرگ‌ترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری کشور در اکباتان تهران به بهره‌برداری می‌رسد؛ پایانه‌ای که کمک می‌کند تا سرفاصله قطارها در خط 4مترو کاهش پیدا کند.
حشراتی به نام «بیدکاغذ» به جان آثار موزه افتاده و این مرکز را در 2روز گذشته برای سمپاشی تعطیل‌کرده اند

هجوم کاغذخواران به موزه هنرهای معاصر

در نمایشگاه «مینی‌مالیسم _کمینه‌گرایی_ و کانسپچوال آرت _هنر مفهومی_ در میانه هنر قرن بیستم» که از اول تیر در موزه هنرهای معاصر تهران گشایش یافته، عکس‌هایی از 2عکاس و هنرمند مفهومی آلمانی به نام‌های بِرِند و هیلا بکر به نمایش گذاشته شده که سبک خاصی در کارشان دارند.

خوانش فرااقتصادی از برجام!

بدون تردید شروع برجام که متأثر از رأی ملت در سال1392 بود یک هدف اساسی داشت و آن کم‌کردن آلام اقتصادی مردم درقبال کند کردن توسعه هسته‌ای ایران بود.

بازنشستگان به حقوق خود رسیدند

حقوق جدید در احکام شهریورماه اعمال و پرداخت می‌شود
پس از حدود 4ماه چانه‌زنی و اعتراض، بالاخره مصوبه تعیین حقوق و مستمری بازنشستگان و وظیفه‌‌بگیران تأمین‌اجتماعی در سقف مصوبه شورای‌عالی کار و براساس پیشنهاد اولیه هیأت مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی افزایش یافت.

توافق عادلانه؛همچنان معطل آمریکا

درحالی‌که ایران پاسخ مکتوب خود به متن پیشنهادی اتحادیه اروپا را در روزهای گذشته به بروکسل ارسال کرده و همه‎ چیز در انتظار پاسخ طرف مقابل و به‎ویژه آمریکایی‎هاست، اما واشنگتن همچنان درحال اتلاف وقت است.

پیش‌بینی جرم با هوش مصنوعی

دانشمندان توانسته‌اند یکی دیگر از داستان‌های فیلم‌های علمی-تخیلی را به واقعیت تبدیل کنند.

چرخش اردوغان به سمت دمشق

از سه‌شنبه گذشته که بخش‌هایی از شمال سوریه هدف حملات توپخانه‌ای نیروهای نظامی ترکیه قرار گرفت، ترکش‌های این عملیات نظامی هنوز داغ است. وقتی خبر بمباران اهدافی در خاک سوریه از سوی ارتش ترکیه اعلام شد، منابع مختلف خبری در دو طرف آمار متناقضی از تلفات این عملیات اعلام کردند

همه چیز درباره مترو فرودگاه امام خمینی ره

تاوان سیل مرداد

مادر، دختر 2/5ساله‌اش را در جنگل جا گذاشت