15
شنبه 29 مرداد 1401
شماره 8570
استان‌ها
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

تهیه طرح مطالعاتی بافت تاریخی میبد

میراث
شهردار میبد با بیان اینکه 1300هکتار از مساحت 3200هکتاری شهری میبد، بافت تاریخی و باغ‌های قدیمی است که ساختار شهری میبد را تشکیل داده،‌گفت: بیش از 800هکتار از بافت سنتی میبد، بافت تاریخی به هم پیوسته و مابقی باغ‌هایی است که از قدیم بین محلات وجود داشته است.
ویژه
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: صادرات این استان در مدت سپری شده از سال‌جاری در حوزه برق و الکترونیک بیش از 2.5برابر نسبت به‌مدت مشابه سال گذشته رشد یافته است.

تاوان سیل مرداد

همشهری درباره برآورد اولیه خسارت‌های بارندگی و سیلاب مرداد در 24 استان گزارش می‌دهد
بارش‌های تابستانی مردادماه 24استان کشور را تحت‌تأثیر قرار داد و به‌گفته محمدحسن نامی، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور به۱۳۳شهر، ۲۵۸بخش و 1۴۳۳روستا آسیب رساند؛ خسارت‌هایی که گرچه هنوز به‌طور کامل برآورد نشده، اما در هر استان به‌صورت حدودی اعلام شده است.

مسابقات قرآن کریم در بوشهر

مرحله استانی چهل و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم با رقابت ۳۰۳نفر در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ کل، حفظ 5 جزء و حفظ۱۰جزء در استان بوشهر برگزار شد.به‌گزارش همشهری، استاندار بوشهر در این آیین گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده در این استان اداره امور جامعه به کسانی که بیشترین ارتباط را با قرآن و آیات الهی دارند، واگذار می‌شود.
مرمت 71نقطه بحرانی فاضلاب اهواز
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان گفت: ۷۱نقطه بحرانی شبکه فاضلاب شهر اهواز شناسایی شده که با استفاده از ظرفیت کامل پیمانکاران شرکت آبفای خوزستان تا پایان شهریور نسبت به اصلاح آنها اقدام می‌شود.