• سه شنبه 21 تیر 1401
  • الثُّلاثَاء 12 ذی الحجه 1443
  • 2022 Jul 12

سند14باغ به نام مردم تهران

شهرداری تهران با تملک باغ‌ها در نقاط مختلف شهر، بوستان‌های جدیدی احداث می‌کند
تملک باغ‌ها و اراضی مشجر در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد. سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران مسئولیت تملک باغ‌ها و اراضی مشجر را برعهده دارد تا در ادامه این باغ‌ها و اراضی به بوستان عمومی تبدیل شوند.
عبور کمیته فنی از اسکوچیچ

نیمکت به چه‌کسی می‌رسد؟

عصر دیروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال رای به برکناری اسکوچیچ داد؛ مردی که سرنوشتی عجیب در تیم ملی ایران داشت.او در روزهای بسیار سخت و با یک ماموریت مهم، سرمربی تیم ملی شد. اسکو قرار بود ایران را به رقابت‌های جام جهانی قطر برساند.

گفت‌وگویی درباره گشت ارشاد!

وقتی اسم گشت ارشاد می‌آید، چه تصویری در ذهنتان تداعی می‌شود؟ احتمالا چند برخورد خشن ناجا. حالا برای یک‌بار هم که شده اختیار ذهنتان را به‌دست بگیرید و اجازه ندهید آنچه رسانه‌ها برایتان ساخته‌اند تداعی شود.

نسبت آزادی بیان در جمهوری اسلامی و بازداشت تاجزاده

با بازداشت مصطفی تاجزاده، باز هم نعره‌هایی بلند شده که در ایران «آزادی بیان» وجود ندارد. این صداها هم از داخل شنیده می‌شود و هم از خارج.

اوبرگیت؛ افشاگری رسانه‌ها علیه سیاسیون غربی

افشای هزاران برگ سند، از لابی‌ غیرقانونی سیاستمداران اروپایی و آمریکایی به نفع تاکسی اینترنتی اوبر حکایت دارد
انتشار بیش از 124هزار فایل طبقه‌بندی شده فاش کرده که شرکت «اوبر» چگونه از مسیرهای غیرقانونی و غیراخلاقی به یکی از بزرگ‌ترین غول‌های فناوری جهان تبدیل شده است.

آماده‌باش بیمارستان‌ها و کادر درمان

کرونا در حال اوج‌گیری است و تعداد شهرهای قرمز و نارنجی در نقشه‌ رنگ‌بندی کشور بالا رفته است. براساس آخرین آمار وزارت بهداشت، هم‌اکنون 4شهر در وضعیت قرمز، 14شهر در وضعیت نارنجی، 142شهر در وضعیت زرد و 288شهر در وضعیت آبی به‌سرمی‌برند.

نمای کامپوزیت، آماده سوختن

وقتی آتش بگیرد مثل چوب می‌سوزد؛ شاید هم شدید‌تر از چوب. بین 2لایه نازک آلومینیومی آن، یک لایه پلاستیک قرار دارد که شعله‌ور می‌شود. نمای کامپوزیت ممنوع است، ولی همچنان ساخته و نصب می‌شود و هنگام آتش‌سوزی شعله‌ را دور تا دور دیوار‌ها منتقل می‌کند.

ثبات در بازار خودرو به‌دنبال رشد تولید

مدیرعامل ایران‌خودرو و سایپا از افزایش محسوس تیراژ تولید در صنعت خودو‌سازی‌ خبر دادند. آمار‌ها نیز نشان می‌دهد حجم تولید خودرو در خرداد ماه نسبت به ماه قبل 35درصد رشد کرده است این موضوع منجر به ایجاد ثبات نسبی در بازار در یک ماه گذشته شده است.

شهرهای جهانی ایران در حوزه صنایع دستی

در همشهری آنلاین بخوانید

تحریم؛ حربه ناکارآمد آمریکا در مذاکرات برجامی

وقتی مقتول قاتلش را بخشید