03
سه شنبه 21 تیر 1401
شماره 8541
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
نشست علی درستی، مدیرعامل شرکت متروی تهران و عباس نوری، مدیرکل استاندارد استان تهران، باهدف بررسی نحوه راه‌اندازی و بهره‌برداری از 100دستگاه آسانسور در ایستگاه‌های ساخته‌شده خطوط ۳، ۴، ۶ و ۷ مترو برگزار شد.
به‌منظور ارتقای آگاهی عمومی نسبت به مقوله مرگ مغزی و نهادینه‌سازی‌ فرهنگ معنوی اهدای عضو در شهر تهران، تفاهمنامه‌ای میان شرکت بهره‌برداری متروی تهران و حومه با انجمن اهدای عضو ایرانیان به امضا رسید.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با علیرضا زاکانی، شهردار تهران که برای هماهنگی برگزاری مراسم اربعین حسینی به این کشور رفته است، خواستار هماهنگی در سطح عالی میان دستگاه‌های 2کشور شد و گفت که مراسم اربعین به‌عنوان یک راهپیمایی بزرگ اسلامی، بیانگر وفاداری به خاندان اهل‌بیت_ع_ است.
اساس مدیریت محله جلب مشارکت است که جلب مشارکت هم مشارکت بین سازمانی و هم مشارکت مردمی است و تلاش کردیم که این دو مورد را در طرح جدید «نظام‌نامه مدیریت محله» مدنظر داشته باشیم.

سند14باغ به نام مردم تهران

شهرداری تهران با تملک باغ‌ها در نقاط مختلف شهر، بوستان‌های جدیدی احداث می‌کند
گزارش
تملک باغ‌ها و اراضی مشجر در دستور کار شهرداری تهران قرار دارد. سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران مسئولیت تملک باغ‌ها و اراضی مشجر را برعهده دارد تا در ادامه این باغ‌ها و اراضی به بوستان عمومی تبدیل شوند.
جشنی برای عید لبخند و برادری

جشنی برای عید لبخند و برادری

فاصله بین عید قربان تا عید غدیرخم، دهه امامت و ولایت نامگذاری شده است؛ ازاین‌رو معاونت امور فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران در راستای پاسداشت این ایام، برنامه‌های ویژه‌ای را پیش‌بینی کرده است که در قالب پویش‌های «عید لبخند و برادری» و «به عشق علی لبخند بسازیم» در مناطق 22گانه و معابر اصلی و بوستان‌های پرتردد و بزرگ پایتخت اجرا می‌شوند؛ جشن‌های شاد و مفرحی که در آنها مراسم مولودی‌خوانی، ایستگاه‌های فرهنگی و پذیرایی، رقابت‌های ورزشی و... برپاست.
عدد خبر/400 نفر
به‌گفته شهردار منطقه‌19 همایش حجاب و عفاف با حضور 400نفر از دختران پایتخت در بوستان ولایت برگزار شد.