17
سه شنبه 21 تیر 1401
شماره 8541
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

نیمکت به چه‌کسی می‌رسد؟

همشهری آخرین شرایط تیم‌ملی و گزینه‌های احتمالی جانشینی مرد کروات را بررسی می‌کند
سوژه روز
عصر دیروز کمیته فنی فدراسیون فوتبال رای به برکناری اسکوچیچ داد؛ مردی که سرنوشتی عجیب در تیم ملی ایران داشت.او در روزهای بسیار سخت و با یک ماموریت مهم، سرمربی تیم ملی شد. اسکو قرار بود ایران را به رقابت‌های جام جهانی قطر برساند.
ویژه
جدیدترین بازیکن استقلال در 88بازی قبلی‌اش در لیگ برتر 21گل به ثمر رسانده است.
روزشمار
حامد پاکدل مهاجمی که در ابتدای فصل گذشته از آلومینیوم راهی پرسپولیس شد در طول فصل از فرصت‌هایی که یحیی گل‌محمدی به او داد بهره‌برد و خودش را در حد یک مهاجم تراز اول مطرح کرد.
گمانه‌زنی درباره آینده کریستیانو رونالدو ادامه دارد. چیزی که همه آن را تأیید کرده‌اند این است که او می‌خواهد برود و حاضر نیست یک‌سال باقی‌مانده از قراردادش را بماند و در لیگ اروپا بازی کند.
به‌طور کلی شرایط فوتبال ایران طوری است که آدم از شنیدن هیچ خبری، یعنی واقعا هیچ خبری نباید تعجب کند.
رقابت‌های کشتی بازی‌های کشورهای اسلامی طی روزهای 19تا 22مردادماه در شهر قونیه کشور ترکیه برگزار می‌شود.

شگفتی‌های جنگ استوری

چند نکته عجیب، به جامانده از صف‌کشی زیانبار بازیکنان تیم ملی؛ از عابدزاده گرفته تا جهانبخش که جزو حرفه‌ای‌ترین بازیکنان تیم ملی به حساب می‌آیند
اصلا نیازی به گفتن نیست که صف‌کشی بازیکنان تیم ملی به سود و زیان دراگان اسکوچیچ تا چه اندازه کار زشت و زیانباری بوده‌است؛ یک مداخله آشکار، فراتر از حد‌و‌حدود بازیکنان که به هیچ‌وجه قابل هضم نیست.
بازگشت نواک

بازگشت نواک

ستاره صربستانی با پیروزی در فینال رقابت‌های تنیس ویمبلدون به مسیر قهرمانی برگشته و گام بلندی به‌سوی روایت تاریخ به نام خودش برداشته است
نواک جوکوویچ در یکی از حساس‌ترین دوره‌های زندگی‌اش، به قهرمانی در ویمبلدون رسید تا دوباره همان تنیسور ترسناکی باشد که پشت هر رقیبی را از ترس می‌لرزاند.
و باز هم لهستان
و باز هم لهستان
تیم ملی والیبال ایران که به‌عنوان تیم هفتم به مرحله حذفی لیگ ملت‌ها صعود کرده باید با لهستان بازی کند. در مرحله مقدماتی ایران در 5ست این تیم را شکست داده بود
ایران و لهستان یک‌بار دیگر با هم بازی می‌کنند. روزهای 29و 30تیر مرحله دوم لیگ ملت‌های والیبال در ایتالیا برگزار می‌شود و ایران که به‌عنوان تیم هفتم صعود کرده باید با لهستان تیم دوم جدول بازی کند.
در غائله به‌پا شده بر سر استوری‌های ملی‌پوشان فوتبال، عجیب‌ترین نکته مربوط می‌شد به مواضع متناقض مهدی قائدی.

گره نقل‌وانتقالاتی بایرن

بایرن‌مونیخ با مدیریت حسن صالح حمیجیچ هنوز درگیر جدایی‌طلبی روبرت لواندوفسکی است.

خرید اقتصادی پولدارها

منچسترسیتی یاد گرفته چگونه در فصل نقل‌وانتقالات عمل کند تا صدای کسی درنیاید. ریخت‌وپاش‌ها ادامه دارد اما در کنار آن، بازیکن هم به فروش می‌رسد.

جدول‌اعداد | 4250

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
قزاقستان را زیاد بزرگ کرده‌ایم یا روی اتفاقات در 2بازی به این تیم باختیم؟ برای پاسخ به این سؤال باید تا جمعه صبر کرد. تیم ملی بسکتبال ایران در کاپ آسیا 2022 جاکارتا یک‌بار دیگر با قزاقستان بازی می‌کند.
کاپ آسیا از امروز شروع می‌شود و تیم ملی بسکتبال ظهر فردا نخستین بازی‌‌اش را انجام می‌دهد. اندونزی در شهر جاکارتا از 16تیم حاضر میزبانی می‌کند و از بین این تیم‌ها سوریه، قزاقستان و ژاپن ‌هم‌گروهی‌های ایران هستند.
جدول 8541