• دو شنبه 25 بهمن 1400
  • الإثْنَيْن 12 رجب 1443
  • 2022 Feb 14

قفل بزرگ بر فساد در شهرداری

شهرداری تهران برای مقابله با فساد و افزایش میزان شفافیت در این نهاد شهرداری تهران برای مقابله با فساد و افزایش میزان شفافیت در این نهاد خدماتی بزرگ، چند اقدام را در دستور کار قرار داده است. به گزارش همشهریف تجمیع حساب‌های شهرداری در یک‌خزانه واحد نخستین گامی به شمار می‌آید که طی 5ماه گذشته برای این منظور برداشته شده است.

بن‌بست دیپلماسی در جبهه اوکراین

روسیه بیش از 100هزار نیروی خود را در حاشیه مرزهای اوکراین مستقر کرده است. آمریکا و بسیاری از دولت‌های غربی نگران از آغاز قریب‌الوقوع جنگ، به شهروندان و دیپلمات‌های خود هشدار داده‌اند تا پایتخت اوکراین را به سرعت ترک کنند.

درباره فایل صوتی

یک فایل صوتی اخیرا منتشر شده ‌که در آن یک مسئول سابق سپاه به جمعی از مسئولان تهمت فساد اقتصادی می‌زند. این فایل صوتی را نمونه‌ای بگیریم از لاابالی‌گری نقد و مطالبه در فضای مجازی. مرور کنیم.

مقایسه قدرت نظامی روسیه و اوکراین

نیروهای روسیه و غرب در 2سوی مرزهای اروپای شرقی صف آرایی کرده‌اند.

پیام رهبر معظم انقلاب به تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز خرسندی از اقدام افتخارآفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.

در سایه‌سار پدر امت

حضرت علی ع در کنار حضرت صدیقه طاهره س چنان زیسته‌اند که زندگی‌شان الگویی برای بهترین سبک زندگی باشد و هیچ‌گاه تافته جدا بافته نبودند.

نیمی از مردم ماسک می‌زنند

در شرایطی که تنها راه غلبه بر پیک ششم با همه‌گیری اومیکرون را رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تکمیل واکسیناسیون اعلام می‌کنند، براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت، میانگین استفاده از ماسک در مکان‌های عمومی 55درصد اعلام می‌شود.

مذاکرات در مرحله آخر

داروهای ساده نایاب شدند