02
دو شنبه 25 بهمن 1400
شماره 8439
سیاست
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پیام رهبر معظم انقلاب به تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی

رهبری
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی با ابراز خرسندی از اقدام افتخارآفرین تولیدکنندگان نوشت‌افزار ایرانی، تولید با کیفیت این محصول را برای هر کشوری مایه افتخار دانستند.
ویژه
رئیس قوه قضاییه در ادامه پیگیری‌های حقوق عامه و اصلاح آسیب‌های دستگاه قضایی 2ماموریت مهم ساماندهی کارشناسی‌ها و کاهش هزینه‌های دادرسی به مدیران ارشد دستگاه قضایی داد.
گزارش
سخنگوی دولت با بیان اینکه شبکه‌های فارسی‌زبان خارج‌نشین در حال تکمیل پروژه‌های فشار علیه مردم هستند، گفت: حدود ۳۰۰‌شبکه تصویری و صوتی و اینترنتی فارسی‌زبان در خارج با بودجه و حمایت کشورهایی که هیچ شهروند فارسی‌زبانی ندارند، مدیریت می‌شود.

مذاکرات در مرحله آخر

دیپلمات‌های حاضر در وین درباره راستی‌آزمایی‌ها و تضمین‌های اقدامات آمریکا در لغو تحریم‌ها گفت‌وگو می‌کنند
دیپلماسی
دیپلمات‌های حاضر در وین در پایان حدود یک هفته مذاکرات بدون توقف، یکشنبه آرامی را در وین پشت سر گذاشتند.

انقلاب ایران را حامی منطقه می‌دانیم نه خطر

معاون وزیر خارجه سوریه در مراسم سفارت ایران به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دمشق گفت: این انقلاب منطبق با اصول و ارزش‌های سوریه است و سوریه از نخستین کشورهایی بود که حمایت خود را از انقلاب اعلام کرده و آن را حامی کشورهای منطقه می‌داند نه خطری برای آنها.
یک شلیک، یک هدف
وزیر دفاع در مراسم رونمایی از 10سامانه دفاعی ارتقایافته موشکی و مهماتی در حوزه رزم زمینی با اشاره به اینکه سازمان صنایع دفاع باید هوشمندسازی و افزایش برد سامانه‌های دفاعی را به‌عنوان یک راهبرد اصلی همواره مدنظر قرار دهد.
PDF سیاست
کوتاه سیاست
رئیس مجلس در پیامی درگذشت حسن یزدان‌پناه سعیدآبادی، پدر 3شهید دوران دفاع‌مقدس را تسلیت گفت.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: انتظار مقام معظم رهبری و جامعه از دولتی که با صفت انقلابی شناخته می‌شود، این است که در دهه پیشرفت و عدالت، شعار و رویکرد اصلی این دهه را اجرایی و عملیاتی کند.