17
دو شنبه 25 بهمن 1400
شماره 8439
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

قرارداد رضاییان؛ نیم‌فصل 6میلیارد

خرید جدید پرسپولیس 18میلیارد تومان از السیلیه غرامت گرفت و قراردادش را با قطری‌ها فسخ کرد
رامین رضاییان مدافع ایرانی و سابق باشگاه السیلیه قطر 2 روز پیش در حالی قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد که تا آخرین لحظات قصدی برای بازگشت به فوتبال ایران نداشت.
ویژه
بعد از یک دنیا کش‌و‌قوس و کلی تأیید و تکذیب، سرانجام رامین رضاییان قراردادش را با الدوحیل قطر فسخ کرد و به پرسپولیس پیوست.
بایرن‌مونیخ در غیاب نویر که 3هفته به‌دلیل مصدومیت غایب است، 4گل از بوخوم خورد و لواندوفسکی فقط توانست 2گل را جبران کند و شمار گل‌های خود در این فصل را به عدد26برساند که دقیقا هم‌اندازه تعداد گل‌هایش در همین مقطع در فصل گذشته است.
با شیری رودررو نمی‌شوید
مس رفسنجان تا پایان هفته هفدهم لیگ برتر، شگفتی‌ساز این فصل رقابت‌ها بوده است.
حمیدرضا نداف که هم‌اکنون جزو نفرات اول تنیس ایران است، دیروز از خاطره دیدارش با نواک‌ جوکوویچ گفت، دیداری که یک‌سال و نیم پیش اتفاق افتاده بود.
انتخابات فدراسیون تکواندو 15دی‌ماه برگزار شد که در پایان این انتخابات هادی ساعی به‌عنوان رئیس جدید فدراسیون انتخاب شد.

ول‌نکن‌ها!

نه استقلال از بردهای اقتصادی‌اش دست برمی‌دارد و نه پرسپولیس در تعقیب این تیم کم می‌آورد سرخابی‌ها دیروز هم پیروز شدند و فاصله 3امتیازی آنها همچنان پابرجا ماند
گزارش
هفته هفدهم لیگ برتر با برتری صدرنشین‌ها به پایان رسید. در حالی که تیم‌های سوم و چهارم جدول، روز شنبه پیروز شده بودند تیم‌های اول و دوم هم روز یکشنبه حریفان خود را شکست دادند
پارادوکس‌های فرهاد

پارادوکس‌های فرهاد

اظهارات مجیدی در مورد جدایی بازیکنان استقلال به شکل عجیبی متناقض است
در آخرین روز پنجره زمستانی نقل‌وانتقالات و در شرایطی که بازیکنانی همچون رشید مظاهری، عارف آقاسی، آرش رضاوند و امین قاسمی‌نژاد از استقلال جدا شده بودند، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر ذوب‌آهن مطالب قابل‌توجهی در این مورد به زبان آورد.
جنگ جهانی سوم در پاریس
جنگ جهانی سوم در پاریس
رویارویی فرداشب پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید از فینال هم حساس‌تر است
سانچس مارتینس، یکی از پراشتباه‌ترین داوران جهان باز هم حماسه آفرید و باعث شد دیدار زیبای ویارئال و رئال مادرید با تساوی بدون گل به پایان برسد.
صنعت‌نفت آبادان با پیروزی این هفته مقابل تراکتور به رکوردی رسید که در این فصل فقط تیم‌های مدعی و صدر جدولی به آن رسیده بودند.

زیرحلقه / جنجال و گُل

چند روز پیش در بسکتبال دسته‌یک و مسابقه بین تیم‌های لئونارد شاهین‌شهر و رعد پدافند خوزستان بین بازیکن و ناظر و داور درگیری پیش آمد.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول گلزنان

لیگ برتر ایران
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران و رعد حمودی‌سلمان رئیس کمیته ملی المپیک عراق دیروز در نشست خبری از امضای تفاهمنامه بین ورزش 2 کشور خبر دادند.
یک شکست دیگر برای تراکتور و بدتر از آن، یک نمایش غیرقابل دفاع دیگر از سرخپوشان تبریزی.
لیگ برتر انگلیس