• یکشنبه 3 بهمن 1400
  • الأحَد 19 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 23

فهرست عجیب مشاغل سخت و زیان‌آور

1200شغل دنبال قرار گرفتن در فهرست بازنشستگی پس از 20سال کار هستند
15هزار و 800راننده کامیون و اتوبوس به‌تازگی نامه‌ای برای رئیس مجلس شورای اسلامی، رئیس سازمان تامین‌اجتماعی و رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس نوشته و خواسته‌اند که رانندگان خودروهای سنگین را زیرمجموعه مشاغل سخت و زیان‌آور قرار دهند.

2گزینه برای واکسیناسیون کودکان

سرانجام پس از حدود 4ماه، مجوز کاهش سن واکسیناسیون از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر شد و گروه سنی 5تا 11سال کاهش سن به‌صورت پلکانی با رضایت والدین می‌توانند نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند.

خلق شهر خانواده‌محورتر با حضور زنان

در هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر به‌طور ویژه خدمات خاص برای بانوان در نظر گرفته شده است؛ به‌طوری‌که با توجه به رایزنی‌هایی که با سایر بخش‌های دیگر در شهرداری انجام شده از امروز در برخی از اماکن یکسری خدمات در شهر به‌صورت رایگان یا با تخفیف نیم‌بها در اختیار بانوان قرار می‌گیرد.

یمن در شوک حمله بی‌رحمانه سعودی‌ها

حمله هوایی ائتلاف عربی به یک زندان در یمن، بیش از 80 کشته و حدود 300 زخمی به جا گذاشته و محکومیت جهانی به همراه داشته است
سازمان ملل و چندین نهاد بشردوستانه بین‌المللی، حمله بی‌رحمانه نیروهای ائتلاف به رهبری عربستان‌سعودی در شمال یمن که جان ده‌ها غیرنظامی را گرفته و صدها تن را مجروح کرده، محکوم کرده‌اند.

توافق‌موقت؛ هرگز!

گفت‌وگوهای هسته‌ای میان جمهوری‌اسلامی ‌ایران و 1+4 این روزها درحالی به‌صورت مستمر و فشرده در هتل «کوبورگ» ادامه دارد که به‌نظر می‌رسد طرف‌های غربی با وجود اذعان به پیشرفت‌های به‌دست آمده در مذاکرات، تلاش می‌کنند با استفاده از ابزارهای سیاسی و رسانه‌ای، مسیر رایزنی‌ها را به‌سوی «توافق موقت» منحرف کنند.

3 راهکار مهار تورم در ایران

مسیر کنترل نرخ تورم در ایران همانند بسیاری از کشورها از 3کانال کنترل رشد پول مازاد بر ظرفیت اقتصاد، ثبات بخشیدن به بازار ارز با هدف کنترل تورم وارداتی و احیای رشد اقتصادی با هدف افزایش عرضه کالاها و خدمات و افزایش ظرفیت اقتصاد می‌گذرد.

بازشدن گره مشکلات مردان آتش در بهشت

شهردار تهران به معاونان توسعه منابع انسانی و خدمات شهری دستور داده تا برنامه‌ای برای حل مهم‌ترین مسائل، مشکلات و مطالبات آتش‌نشانان آماده کنند. این دستور پس از تجمع عده‌ای از آتش‌نشانان پایتخت در خیابان بهشت، مقابل شورای شهر تهران از سوی علیرضا زاکانی صادر شد.

مسیر همکاری 25ساله با چین

جهش جهانی ایران در طراحی اپلیکیشن