22
یکشنبه 3 بهمن 1400
شماره 8420
ایثار و مقاومت
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
خواندن کتاب‌های شهدا به‌ویژه شهدای شاخص این مرز و بوم، آن هم از زبان همسران‌شان جذابیت خاصی دارد.
امام‌خمینیره بنیانگذار و رهبر کبیر انقلاب اسلامی با تمام ویژگی‌های منحصر‌به‌فردشان در جهان، در خانه نیز همسری متفاوت بودند.
گزارش
پرداختن به سبک زندگی انسان‌های والا و تاریخ‌ساز بهانه و مناسبت نمی‌خواهد که اگر هم مناسبتی باشد نور علی نور می‌شود؛ مثل امروز که سالروز تولد حضرت فاطمه زهراس و همچنین سالروز تولد بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینیره است.

پسرها به تیراندازی‌‌ام می‌خندیدند

به مناسبت روز مادر پای صحبت‌های شیرزنی نشستیم که ۴ پسرش را راهی جبهه‌ها کرد
گزارش
دلخوشی هر زنی، خانواده او است؛ کسانی که حضورشان در زندگی، باعث آرامش‌اش می‌شوند اما اوج خوشبختی و بهجت زن زمانی است که مادر شدن را تجربه می‌کند؛ روزهایی که پا‌به‌پای کودکش قدم برمی‌دارد تا راه رفتن را به او یاد دهد؛ لحظه‌هایی که بزرگ شدن فرزندش را نظاره می‌کند تا شاهد قد کشیدنش باشد.
روایتی از شهید عباس دوران

روایتی از شهید عباس دوران

قهرمان‌پردازی یا قهرمان‌سازی‌، یکی از شاخص‌های دراماتیک سینمای جهان است که البته کارکرد ایدئولوژیک هم دارد و ساخت تاریخ و هویت یک ملت را به دوش می‌کشد.
نقل قول‌ها/ سید صولت مرتضوی، معاون اجرایی رئیس‌جمهور
صیانت از آرمان‌های شهدا، رسالتی است که باید با قوت و جدیت پیگیری کرد، باید تلاش کنیم ارزش‌های شهیدان به پدیده‌ای برای رشد و تعالی کشور تبدیل شود.
PDF ایثار و مقاومت
کوتاه ایثار و مقاومت
اثر به سومین همایش کتاب سال حکومت اسلامی که در اواخر بهمن‌ماه 1400برگزار می‌شود ارسال شد.
«من به خال لبت ‌ای دوست گرفتار شدم/ چشم بیمار تو را دیدم و بیمار شدم/ فارغ از خود شدم و کوس انا‌الحق بزدم/ همچو منصور خریدار سر دار شدم...»