• شنبه 25 دی 1400
  • السَّبْت 11 جمادی الثانی 1443
  • 2022 Jan 15

پرداخت قبض‌ها،شرط دریافت وام

با وجود تغییر رویه پرداخت تسهیلات بانکی، ضامن و وثیقه در کوتاه‌مدت حذف نمی‌شود اما می‌تواند مانع‌تراشی بانک‌ها بر سر راه متقاضیان وام را کاهش دهد
پرداخت وام بانکی به مردم و بنگاه‌های اقتصادی از این پس به شرط اعتبارسنجی متقاضیان صورت می‌گیرد. به‌گفته مدیر اداره اطلاعات بانک مرکزی، همه بانک‌ها مکلف شده‌اند قبل از پرداخت تسهیلات برای متقاضیان، استعلام اعتبارسنجی بگیرند.

53درصد جنگل‌ها و زمین‌های کشاورزی شمال ویلا شد

سود ویلاسازی در جنگل‌های شمال کشور طی سال‌های اخیر چنان رشد کرد که برخی ویلاسازان با استفاده از استثناهای مسکوت در قانون، از هر فرصتی برای رسوخ ویلا به عمق جنگل‌های هیرکانی بهره می‌برند.

مدیریت شهر با فیک‌نیوزهای سریع

در زمانه‌ای به‌سر می‌بریم که اخبار به سرعت منتشر می‌شوند؛ حتی آنهایی که برچسب فیک‌نیوز دارند. اتفاقا خبرهای فیک، دروغین و جعلی سرعت‌شان به‌مراتب بیشتر است؛ چراکه در پس ماجرا، اندیشه‌ای نهفته دارند و مخاطب اگر کمی سرگرم تمام چیزهایی که برای او ارسال می‌شوند، باشد، قطع به یقین باور خواهد کرد.

یزدانی آماده است تیلور نمی‌آید

مسابقه کشتی ایران و آمریکا در تگزاس به‌احتمال زیاد لغو خواهد شد، چون در لیست آمریکا نه خبری از تیلور هست و نه گیبل استیوسون که قرار بود با امیرحسین زارع مبارزه کند
درحالی‌که انتظار و هیجان برای مسابقه دوستانه کشتی میان ایران و آمریکا هر روز بیشتر می‌‌شد، احتمال لغو این مسابقه در روزهای اخیر قوت گرفته است.

آغاز دریافت مالیات از خودروها و خانه‌های لوکس

سرانجام سازمان امور مالیاتی گرفتن مالیات از خودروها و خانه‌های گران‌قیمت را آغاز کرد.

15دقیقه تا بازار میوه‌وتره‌بار

شهرداری تهران برای افزایش میزان دسترسی شهروندان به میادین میوه و تره‌بار، احداث تعدادی از این بازارها را در دستور کار قرار داده است. بر این اساس، تا پایان سال دست‌کم 4میدان جدید بزرگ و اصلی میوه و تره‌بار در پایتخت به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس‌جمهور در خلال سرکشی به شهرستان‌ها و جزایر هرمزگان تأکید کرد:

دیگر نگران صادرات نفت نیستیم

سیدابراهیم رئیسی در مناطق زلزله‌زده و سیل‌زده این استان و دستور حل مشکلات آنها برگزار شد. این دور از سفرها نیز همانند سفر قم به‌صورت ویژه طی 2روز پایانی هفته به سرکشی‌ها و بازدیدهای مختلف رئیس‌جمهور از عقب‌ماندگی‌های این استان اختصاص داشت. جمعی از وزرای کابینه، رئیسی را در این سفر نیز همراهی می‌کردند. حضور در جمع سیل‌زدگان منطقه هشتبندی شهرستان میناب، بازدید از منطقه زلزله‌زده گ

اقتصاد ایران در تابستان1400

نیمی از جمعیت شهری به شبکه فاضلاب دسترسی ندارند

دستگیری مرد خطرناک درآخرین سنگ‌پرانی

سایه سنگین اومیکرون بر ایران