03
شنبه 25 دی 1400
شماره 8413
شهر
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
در زمانه‌ای به‌سر می‌بریم که اخبار به سرعت منتشر می‌شوند؛ حتی آنهایی که برچسب فیک‌نیوز دارند. اتفاقا خبرهای فیک، دروغین و جعلی سرعت‌شان به‌مراتب بیشتر است؛ چراکه در پس ماجرا، اندیشه‌ای نهفته دارند و مخاطب اگر کمی سرگرم تمام چیزهایی که برای او ارسال می‌شوند، باشد، قطع به یقین باور خواهد کرد.
سرپرست معاونت فنی و مهندسی سازمان حمل‌ونقل و ترافیک از وجود ۱۶ هزار و ۴۵۰ متر دیوار صوتی در بزرگراه‌های شهر تهران خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۷۹۰ متر دیگر تا خرداد سال آینده در بزرگراه‌ها نصب می‌شود.
شهردار تهران از مراکز ترک اعتیاد ماده 16 بازدید کرد.

15دقیقه تا بازار میوه‌وتره‌بار

شهرداری تهران تا پایان سال دست‌کم 4میدان اصلی میوه و ‌تره‌بار و تعدادی بازارهای کوچک محلی در نقاط کم‌‌برخوردار راه‌اندازی می‌کند
گزارش
شهرداری تهران برای افزایش میزان دسترسی شهروندان به میادین میوه و تره‌بار، احداث تعدادی از این بازارها را در دستور کار قرار داده است. بر این اساس، تا پایان سال دست‌کم 4میدان جدید بزرگ و اصلی میوه و تره‌بار در پایتخت به بهره‌برداری می‌رسد.
صدور پروانه ساخت در 4مرحله

صدور پروانه ساخت در 4مرحله

شهرداری تهران برای تسهیل و تسریع انجام روندهای مربوط به پرونده‌های ساخت‌وساز، تعدادی از مراحل اداری فعلی را به بعد از صدور پروانه موکول می‌‌کند
بخشی از رکود ساخت‌وساز نه به مشکلات کلان اقتصادی، بلکه به‌دلیل روند کند و زما‌ن‌بر اداری اتفاق می‌افتد که فاصله تصمیم‌گیری برای ساخت یک بنا تا شروع مراحل اجرایی را زیاد می‌کند.
از شورا چه خبر؟/ سیداحمد علوی
رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران :