17
شنبه 25 دی 1400
شماره 8413
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

پشت‌خط زن / صابر کاظمی را چه شد؟

صابر کاظمی، قطر پاسور جوان تیم ملی والیبال افت شدیدی پیدا کرده است. ارزشمندترین بازیکن جام ملت‌های آسیا و باشگاه‌های قاره کهن، این روزها بد جوری توسط مدافعان تیم‌های رقیب مهار می‌شود.
ویژه
نیم‌فصل اول لیگ بیست‌ویکم فوتبال به پایان رسید و شاید اگر قرار باشد پرسپولیس را در این بازه زمانی تنها با یک فاکتور به یاد بیاوریم، بهترین کار استفاده از عبارت «کسب پیروزی‌های دشوار» باشد.
رئال‌مادرید و اتلتیک بیلبائو به فینال فرداشب سوپرجام اسپانیا در ریاض عربستان راه یافتند و به این‌ترتیب تیم قهرمان فصل پیش لالیگا اتلتیکو مادرید و قهرمان کوپا دل‌ری بارسلونا نتوانستند به دیدار پایانی برسند و نایب‌قهرمان‌ها در این مرحله حاضر شدند.
شنبه و یکشنبه این هفته به‌خاطر حضور 4‌تیم در سوپرجام و همچنین دیدارهای جام حذفی، لالیگایی در کار نیست. اما در لیگ برتر، بوندس‌لیگا، لیگ یک و سری‌آ تقویم پر جنب‌وجوشی در پیش داریم.
درحالی‌که انتظار و هیجان برای مسابقه دوستانه کشتی میان ایران و آمریکا هر روز بیشتر می‌‌شد، احتمال لغو این مسابقه در روزهای اخیر قوت گرفته است.
طبیعتا کمتر کسی از پیروزی استقلال برابر نفت مسجدسلیمان متعجب شد. نفت همه ویژگی‌های لازم برای یک شکست سنگین در این مسابقه را داشت و به خوبی هم از آنها استفاده کرد!
مهدی شیری یک فوتبالیست دونده و زحمتکش است، اما به‌هرحال کیفیت فنی او در این سال‌ها طوری بوده که زیاد مورد انتقاد هواداران قرار می‌گرفته است.

قهرمان نیم‌فصل؛ عاشق خارج

استقلال با یک آمار جالب در بازی‌های خارج از خانه قهرمان نیم‌فصل شد؛ تمام بردهای خارج از خانه این تیم با اختلاف دو سه گل بوده و تمام بردهای خانگی با اختلاف یک گل
تیم استقلال از آشفتگی نفت مسجدسلیمان نهایت استفاده را برد و یک‌بار دیگر بهترین نتیجه این فصلش را در خارج از خانه تکرار کرد.

عاطفه احمدی در المپیک اسکی می‌کند

عاطفه احمدی به بازی‌های المپیک زمستانی 2022چین می‌رود.
خودنمایی پدیده‌ها
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور با حضور اکثر ستاره‌های این رشته در گرگان برگزار شد و نتایج جالبی به‌دست آمد
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور برخلاف سال‌های گذشته با حضور اکثر ستارگان کشتی برگزار شد و نفرات نخست، جواز حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ در مغولستان را کسب کردند.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جام حذفی یک هشتم نهایی

جام حذفی یک هشتم نهایی

جدول 8413

جدول 8413
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
یکی از مسابقات این هفته بین هوادار و صنعت نفت آبادان برگزار شد؛ مسابقه‌ای که در حکم رویارویی علیرضا منصوریان و رضا عنایتی 2 استقلالی قدیمی بود و البته نفت آن را برد.
امیرحسین حسین‌زاده در مصاف با نفت مسجدسلیمان یک آمار عالی و نمره‌ای ممتاز برای خودش کسب کرد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.