• یکشنبه 28 آذر 1400
  • الأحَد 14 جمادی الاول 1443
  • 2021 Dec 19

بودجه مناطق محروم در ابهام

دبیر ستاد بودجه دولت: سهم مناطق محروم در بودجه 1401 نادیده گرفته نشده است
فصل بودجه‌نویسی که می‌رسد نماینده‌های مجلس از حوزه‌های انتخابیه مختلف در تلاش هستند تا سهم بیشتری را راهی شهر و دیار خود کنند و در این میان مناطق محروم همواره با دغدغه‌های خاصی پیگیر بودجه خود هستند.

سفره شب چله 40درصد ارزان‌تر

با نزدیک شدن به بلندترین شب سال، فروش ویژه شب یلدا شروع شده است. برگزاری مراسم‌های خانوادگی و دورهمی در روز آخر پاییز و در آستانه ورود به فصل زمستان سنت ایران باستان است که همچنان با اقبال عمومی مواجه می‌شود. به همین دلیل، خانواده‌ها در روزهای منتهی به شب یلدا، دغدغه خرید میوه و آجیل دارند و سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران اقداماتی برای عرضه مناسب میوه با قیمت کمتر نسبت به سطح شهر تهران انجام داده است.

درباره خطاهای جمهوری اسلامی

خطاهایی که در ذهن‌تان از جمهوری اسلامی دارید را فهرست کنید: هواپیمای اوکراینی، اختلاس‌ها، تخریب خانه زن کرمانشاهی، برجام، طبری، گرانی‌ها و بدسلیقگی در برخورد با بی‌حجابی و بی‌تدبیری در آبان... عقب‌تر برویم. ماجرای اعتراف مازیار ابراهیمی، کهریزک، کرسنت، کوی دانشگاه، قتل‌های زنجیره‌ای، ماجرای همسر سعیدامامی و...

بودجه احتیاطی انقباضی و خوش‌بینانه

نخستین بودجه دولت سیزدهم درحالی برای تصویب نهایی به مجلس یازدهم ارسال شده که گمانه زنی در ماهیت و اهداف اقتصادی دولت و همچنین چشم‌انداز اقتصاد ایران بالا گرفته است.

اینترنت، پلکانی گران می‌شود

وزیر ارتباطات در نخستین نشست خبری خود با اشاره به ثابت ماندن قیمت اینترنت طی 10سال گذشته، افزایش پلکانی تعرفه اینترنت را قطعی دانست
پس از حدود ۴‌ماه از آغاز به‌کار عیسی زار‌ع‌پور به‌عنوان وزیر جدید ارتباطات سرانجام روز گذشته نخستین نشست رسانه‌ای او با حضور انبوه اهالی رسانه برگزار شد.

تقدیر معاون علمی رئیس‌جمهور از شهرداری تهران

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد ملی نخبگان، با انتشار پیامی از تلاش‌های شهرداری تهران به‌ویژه سازمان زیباسازی شهر تهران در گرامیداشت هفته پژوهش با اکران پویش ایران‌ساخت تشکر و قدردانی کرد.

اومیکرون به ایران رسید؟

94کشور موارد قطعی ابتلا به کرونای اومیکرون را تأیید کرده‌اند و در کنار روند صعودی ابتلا در کشورهای اروپایی، تعداد کشورهای آسیایی و همسایه‌های ایران درگیر این ویروس هم در حال افزایش است.
ادامه گفت‌وگوها براساس متن‌مشترک، مهم‌ترین نتیجه دور هفتم مذاکرات بوده‌است

وین8؛ شاید دور پایانی

دومین مرحله از هفتمین دور مذاکرات احیای برجام میان جمهوری‌اسلامی ایران و 1+4روز جمعه 26آذرماه درحالی با برگزاری نشست کمیسیون مشترک برجام به پایان رسید که برایند گفت‌وگوهای انجام شده میان طرفین در این دور نشان می‌دهد مذاکرات، سازنده‌تر از قبل پیگیری شده‌ و «دستیابی به متن توافق»‌، مهم‌ترین دستاورد مذاکرات وین7بوده‌است.

چه کالاهایی با ارز 4200 تومانی وارد شده است؟

چرا این همه تصادف می‌کنیم؟

اغلب مدرسان نقد، اجتهاد ادبی ندارند

تجویزهای قالیباف برای 6 مشکل اصلی کشور