17
یکشنبه 28 آذر 1400
شماره 8391
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

جام جذبی

آیا برخورد رئال و بارسا با تیم‌های گمنام در جام‌حذفی بی‌عدالتی است؟
جهان
همزمان با جام‌حذفی ایران و برخورد پرسپولیس با ویستا توربین، استقلال با نود ارومیه و سپاهان با اورکی اسلامشهر، در کشورهای اروپایی هم اوضاع به همین شکل است و تیم‌های بزرگ با تیم‌های بسیار کوچک روبه‌رو شده‌اند.
ویژه
لواندوفسکی به رکوردهای گرد مولر رحم نمی‌کند و هر بار یک ‌رکورد بمب‌افکن سابق بایرن‌مونیخ و تیم ملی آلمان را می‌زند. گل مهاجم لهستانی بایرن در برد 4بر صفر مقابل ولفسبورگ، چهل‌وسومین گل بوندس‌لیگایی لواندوفسکی در سال2021بود که یک‌گل بیشتر از 42 گل گرد مولر افسانه‌ای در سال1972 است. سال 2021با 69‌گل زده در 59‌بازی برای لواندوفسکی به پایان رسید تا از این حیث با رکورد بیشترین تعداد گل زده کریستیانو رونالدو سال 2013 برابری کند.
بین بازیکنان لیگ برتری در انگلیس تنها 68درصدشان واکسن کرونا زده‌اند. منچستریونایتد جزو تیم‌هایی است که کمترین میزان واکسیناسیون را بین بازیکنان لیگ دارد.
مسابقات جهانی کشتی در صربستان و بازی‌های آسیایی هانگژو، سال2022 با فاصله زمانی یک هفته برگزار خواهند شد.
لیگ 12تیمی فوتبال زنان به هفته هفتم نرسیده است ولی زهرا قنبری توانسته 10گل بزند. هم‌تیمی‌ او نگین زندی هم با 8گل در رده دوم بهترین گلزنان است.
مراحل نهایی جام‌حذفی فوتبال ایران در فصل 01-1400 از امروز با حضور تیم‌های لیگ برتری آغاز می‌شود. 16تیم از دسته‌های پایین‌تر به این مرحله رسیده‌اند تا امروز و فردا در مرحله یک‌شانزدهم نهایی با تیم‌های لیگ برتری روبه‌رو شوند.
گفته می‌شود کار انتقال سردار آزمون به لیون تمام‌شده و او در همین پنجره زمستانی زنیت سن‌پترزبورگ را به مقصد تیم فرانسوی ترک خواهد کرد. بعد از مدت‌ها گمانه‌زنی در مورد اینکه سردار راهی کدام تیم اروپایی خواهد شد، سرانجام قرعه به نام لیون افتاد.

اوایل از فوتسال متنفر بودم

حسین طیبی، لژیونر فوتسال ایران که گل زیبایش برای بنفیکا، بازتاب فراوانی در رسانه‌ها داشت .در گفت‌وگو با همشهری می‌‌گوید یک گل خاص دیگر هم برای آینده کنار گذاشته است
حسین طیبی، فوتسالیست ایرانی باشگاه بنفیکای پرتغال، 2هفته پیش با زدن یک گل دیدنی در لیگ قهرمانان اروپا، سوژه رسانه‌های داخلی و خارجی شد. او در بازی با هالاداس مجارستان یک گل فوق‌العاده به ثمر رساند؛
1+8جنجال آقای 81

1+8جنجال آقای 81

مروری بر سیر نزولی حامد لک درون دروازه پرسپولیس
حامد لک که فصل گذشته در قامت یک خرید درخشان و غیرمنتظره، مخصوصا در لیگ قهرمانان آسیا هنرنمایی کرد و مورد تحسین قرار گرفت، این روزها شرایط متفاوتی را تجربه می‌کند. او پارسال کمتر حاشیه داشت و بیشتر به متن می‌پرداخت.
برنامه بازی‌ها/ جام حذفی یک شانزدهم نهایی
برنامه بازی‌ها/ جام حذفی یک شانزدهم نهایی
لیگ برتر هفته یازدهم

جدول‌اعداد | 4100

اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

نیمه پنهان کهکشان

مودریچ، مارسلو، ماریانو، بیل، آسنسیو، کارواخال، رودریگو و لونین در ترکیب رئال مادرید برای بازی آخر شب امشب مقابل کادیس در دسترس نیستند.

جدول 8391

جدول 8391
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
رسانه‌ها از مهدی ترابی مصاحبه گرفته‌اند و او هم خبر خداحافظی از تیم ملی را تکذیب کرده است. خب الان باید چه کار کنیم؟ از خوشحالی در پوست خود نگنجیم؟ اصلا چرا باید در مورد یک بازیکن 27ساله چنین شایعه‌ای درست شود که او آن را تکذیب کند؟
تیم گل‌گهر با کسب امتیاز فنی 7.10از گروه متریکا، همچنان برترین تیم لیگ بیست‌ویکم به لحاظ فنی است. این تیم به‌دلیل استفاده از بازیکن غیرقانونی 7امتیاز از دست داد و در جدول رده‌بندی لیگ تا رتبه هشتم سقوط کرد.
یوفا غیراز دشمنی با باشگاه‌های بزرگ اروپایی و سوپرلیگی، با فیفا هم به رقابت پرداخته. اینطور که به‌نظر می‌رسد جاه‌طلبی‌های چفرین، رئیس اتحادیه فوتبال اروپا پایانی ندارد.