• چهار شنبه 10 آذر 1400
  • الأرْبِعَاء 25 ربیع الثانی 1443
  • 2021 Dec 01

چرا صیانت به تعویق افتاد؟

عضو کمیسیون مشترک: با وضعیتی که طرح فعلی داشت‌ پیش بینی می شد که کلیات طرح رای نیاورد و تصمیم بر آن شد که مرکز پژوهش‌ها آن را دوباره بررسی کند
پس از برگزاری 9 جلسه برای بررسی طرح «حمایت از حقوق  کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» درنهایت، اعضای کمیسیون مشترک بررسی طرح، در جلسه دهم تصمیم گرفتند که طرح فعلی به مرکز پژوهش‌ها ارجاع داده شود.
معلم بازنشسته آرزوی باسواد شدن کودکان بازمانده از تحصیل را برآورده کرد

مدرسه جنگلی برای کودکان کار‌

سر و صورت سیاه، قد و قواره‌ای نحیف و کاپشنی مندرس را، که جای دوخت و درز جیب‌هایش همه باز شده، به تن دارد. هر روز صبح شال و کلاه کرده و کیف را پشتش می‌اندازد و به راه می‌افتد

زرویی نصرآباد، مرشدی و بزرگ‌تری را بلد بود

دانشگاه‌مان زیر پل گیشا بود؛ دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران. سال دوم دانشکده بودم و 2روز در هفته کلاس داشتم؛ یکی از کلاس‌ها 8صبح بود و دیگری 2بعدازظهر؛ یعنی مفید 4ساعت بین‌کلاسی خالی داشتم. پشت سلف دانشکده، فضای مصفایی بود که عمده‌ترین گفت‌وگوها و تصمیم‌ها راجع‌ به زندگی آینده و آینده زندگی، آنجا بین دانشجویان شکل می‌گرفت.

انگ؛ رنج مضاعف مبتلایان به اچ‌آی‌وی

امروز روز جهانی پیشگیری و درمان ایدز است و باید گفت که آسیب‌زاترین اتفاقی که برای افراد با اچ‌آی‌وی/ ایدز مثبت وجود دارد، نگرش نامناسب برخی پزشکان به این بخش از جامعه است.

هشدار سازمان بهداشت جهانی؛ پاندمی هنوز تمام نشده است

دانشمندان آفریقای جنوبی و سایر نقاط جهان سخت در حال انجام مطالعات متعدد برای درک بهتری از ابعاد مختلف گونه اومیکرون هستند تا با درک یافته‌های بیشتر و به اشتراک گذاشتن آنها، از اتفاقات و موج‌های جدید بیماری جلوگیری کنند.

تنهایی شتاب می‌گیرد

طبق اعلام سازمان بهداشت جهانی WHO در سال ۲۰۵۰ جمعیت سالمندان کشورهای در حال توسعه ۸۰درصد جمعیت سالمندان جهان را تشکیل خواهد داد و این رقم قابل‌توجهی است.

اعلام آمادگی‌تهران برای برگزاری اجلاس گردشگری شهری2022

دعوتنامه شهردار تهران به منظور برگزاری اجلاس گردشگری شهری2022 به رئیس سازمان جهانی گردشگری در حاشیه اجلاس مجمع عمومی اعضای وابسته به این سازمان در مادرید اسپانیا تقدیم شد.

خوش‌بینی بازار‌ها به مذاکرات وین

دندانم را با چسب آکواریوم به لثه چسباندم

غروب شهرآفتاب کی تمام می‌شود؟