17
چهار شنبه 10 آذر 1400
شماره 8376
ورزشی
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

مظاهری- مجید‌ی؛ پایان راه نزد‌یک است؟

کوتاه تر از گزارش
با گذشت 7هفته از مسابقات لیگ برتر، رشید‌ مظاهری موقعیتی ناامید‌کنند‌ه د‌ر استقلال د‌ارد‌. او فقط د‌ر هفته د‌وم آن هم با مصد‌ومیت سید‌حسین حسینی، شانس بازی برابر ذوب‌آهن را پید‌ا کرد‌ ولی بعد‌ از آن بازی همه‌‌چیز برخلاف خواسته‌اش جلو رفت. حالا شرایط طوری رقم خورد‌ه که مظاهری حتی د‌ر لیست 18نفره استقلال هم جایی ند‌ارد‌ و این اتفاق، گلر استقلال را از لحاظ روحی د‌ر وضعیت نامناسبی قرار د‌اد‌ه است.
ویژه
هفته هفتم لیگ برتر ایران دیروز با انجام 3بازی به پایان رسید و هر 3بازی بدون گل مساوی تمام شد! ایران احتمالا تنها لیگ فوتبال دنیا را دارد که تیم‌هایش برای گل نزدن، فوتبال بازی می‌کنند.
تعداد اظهارنظرهایی که علی علیپور در این چند هفته در مورد پرسپولیس انجام داده، از شماره خارج شده است. او که زمانی هر دو پایش را در یک کفش کرده بود و می‌خواست لژیونر شود، حالا هر روز به پرسپولیس چراغ سبز نشان می‌دهد.
هر 3تیم پرسپولیس، سپاهان و استقلال تا پایان هفته هفتم امتیازات بهتری نسبت به فصل گذشته در همین مقطع گرفته‌اند. فصل قبل استقلال با محمود فکری بعد از 7بازی صاحب 12امتیاز بود اما استقلالِ مجیدی تا امروز 13امتیاز گرفته و البته شایسته امتیازات بیشتری هم بوده است.
مسابقات هفته هفتم لیگ برتر در حالی برگزار شد که پرسپولیس و استقلال برابر تیم‌های نفتی به میدان رفتند. آبی‌ها در آبادان برابر صنعت نفت تن به تساوی یک - یک دادند، اما پرسپولیس در تهران به سختی موفق شد با یک گل نفت مسجدسلیمان را شکست بدهد. باور کنید خیلی دوست داریم بیشتر از زیبایی‌ها و وجوه مثبت مسابقات لیگ حرف بزنیم، اما چه کنیم که کفه زشتی‌ها سنگین‌تر است، خیلی هم سنگین‌تر است.
شاید به ثمر رسیدن نخستین گل شهریار مغانلو در سپاهان کمی بیش از حد به درازا کشید، اما او در مسابقات قبلی هم حضور مؤثری در ترکیب طلایی‌پوشان داشت.
مدت‌هاست که 2 بازیکن تاجیکستانی مدنظر پرسپولیس برای عقد قرارداد با این باشگاه به ایران آمده‌اند، اما هنوز مشکل تسویه طلب گابریل کالدرون حل نشده تا حضور آنها در جمع سرخپوشان نهایی شود.

شیر بی دندان

تیم مجیدی در خلق موقعیت تیم دوم لیگ است و در بهره‌وری از موقعیت‌ها تیم دوازدهم! کادر فنی آبی‌ها دائما به فکر پنالتی است اما در این تیم حتی دوسوم پنالتی‌ها هم هدر رفته‌اند
هفته هفتم لیگ برتر، هفته سبقت‌گرفتن پرسپولیس از استقلال بود. بعد از چند هفته‌ای که آبی‌ها در جدول بالاتر از سرخپوشان قرار داشتند، حالا درست در آستانه داربی بزرگ تهران این قرمزها هستند که با اختلاف یک امتیاز بالای سر رقیب نشسته‌اند تا در کری‌های معمول پیش از داربی، کمی دست بالاتر را داشته باشند.
توپ طلای پرسروصد‌ا

توپ طلای پرسروصد‌ا

مسی چگونه هفتمین توپ طلای مجله فرانس فوتبال را برد‌
همانطور که همه خبرنگاران و سایت‌های معتبر د‌نیا پیش‌بینی کرد‌ه بود‌ند‌، توپ طلا به مسی رسید‌ و این ستاره آرژانتینی برای هفتمین‌بار صاحب جایزه‌ای شد‌ که مجله فرانس‌فوتبال هر ساله به بهترین بازیکن اروپا د‌ر یک سال میلاد‌ی به رأی نویسند‌گان خود‌ و خبرنگارانی از سراسر جهان و رأی هواد‌اران اهد‌ا می‌کند‌.
جدول‌اعداد | 4085
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.

برنامه / لیگ برتر- هفته هشتم

برنامه / لیگ برتر- هفته هشتم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیست ویکم

جدول 8376

جدول 8376
PDF ورزشی
کوتاه ورزشی
اتحادیه جهانی کشتی، برترین آزادکاران سال۲۰۲۱ جهان را معرفی کرد و طبق وعده قبلی برای آنها پاداش دلاری درنظر گرفت. این برای نخستین بار است که اتحادیه جهانی برای برترین‌های هر وزن جایزه نقدی درنظر می‌گیرد.
تیم ملی بسکتبال ایران با دست پر از منامه به تهران بازگشت. آنها در پنجره اول انتخابی جام‌جهانی 2023 با بحرین بازی کردند؛ در تهران 82-66به پیروزی رسیدند و در منامه 100-64. قبل از اینکه تیم تهران را ترک کند، به‌نظر می‌رسید بازی سختی در منامه انتظار بازیکنان را می‌کشد.
این هفته چون نه فیفاد‌ی هست نه لیگ قهرمانان، لیگ‌های اروپایی اضافه‌کاری د‌ارند‌. د‌ر لالیگا خبری نیست ولی رئال ماد‌رید‌ امشب د‌ید‌ار عقب‌افتاد‌ه‌اش با اتلتیک بیلبائو را برگزار می‌کند‌. رئال با بنزما و وینیسیوس و آنچلوتی فعلا خیلی خوشحال است و همه‌‌چیز بر وفق مراد‌ این تیم سپری می‌شود‌. رئالی‌ها 15گل این فصل خود‌ را د‌ر 15د‌قیقه پایانی وارد‌ د‌روازه حریفان کرد‌ه‌اند‌؛ سویا ۸۷، گراناد‌ا ۷۶، بارسلونا ۹۰، شاختار ۹۰، مایورکا ۷۸، ۸۴، والنسیا ۸۶، ۸۸، اینتر ۸۹، سلتا ۸۷، لوانته ۸۵ و آلاوس‌۹۰ که این بیانگر اشتهای سیری‌ناپذیر مهاجمان این تیم د‌ر این فصل است.