21
چهار شنبه 10 آذر 1400
شماره 8376
حوادث
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم
ویژه
روابط‌عمومی سازمان میادین میوه‌و‌تره‌بار شهرداری تهران پیرو چاپ پیام مردمی با موضوع عرضه محصول با قیمت‌های متفاوت در میادین میوه‌و‌تره‌بار شهرداری تهران و لزوم نظارت جدی‌تر بر آنها در ستون با مردم روز اول آذرماه پاسخ داده است:
قاچاقچی مواد‌مخدر که 10کیلو تریاک را داخل 3کاپشن جاسازی و آنها را در خانه عمه‌اش مخفی کرده بود، تصور نمی‌کرد با شکایت‌ عمه‌خانم، دستش رو شود.
جا ماندن گاز استریل در بدن مردی هنگام جراحی قلب به قیمت جانش تمام شد.به گزارش همشهری، ظهر یکشنبه هفتم آذر‌ماه به قاضی حبیب‌الله صادقی، بازپرس ویژه قتل خبر رسید که مردی 62ساله در یکی از بیمارستان‌های تهران هنگام عمل جراحی فوت شده است.
سر و صورت سیاه، قد و قواره‌ای نحیف و کاپشنی مندرس را، که جای دوخت و درز جیب‌هایش همه باز شده، به تن دارد. هر روز صبح شال و کلاه کرده و کیف را پشتش می‌اندازد و به راه می‌افتد
قاتل افغان پس از 13سال از زندان آزاد شد

نجات از قصاص با دستور قاضی‌القضات

مرد افغانستانی که در درگیری دست به جنایت زده و جان یکی از هموطنانش را در تهران گرفته و در یک قدمی مجازات قصاص بود با دستور رئیس قوه قضاییه بخشیده شد و از مرگ رهایی یافت. مجرم نجات یافته چند روز پیش با گذشت 13سال حبس از زندان آزاد شد.

همه با هم تا ریشه‌کنی بی‌سوادی

کمک به کودکان بازمانده از تحصیل فرصت خوبی است تا آنها بتوانند این عقب‌ماندگی را جبران کنند و از این فرصت نهایت بهره‌را ببرند.
با مردم/ جداسازی کنتورهای مشترک در آپارتمان‌ها ضروری است
فرهنگ آپارتمان‌نشینی در محور مدارا و عدالت است و در این رهگذر بدیهی است که جداسازی کنتورهای مشترک ضروری است تاحقی ضایع نشود و اگر تسهیلاتی به کم‌مصرف‌ها داده می‌شود، به خاطر پرمصرفی واحدهای دیگر پنهان نماند.