• یکشنبه 10 مرداد 1400
  • الأحَد 22 ذی الحجه 1442
  • 2021 Aug 01

قربانیان گمنام طرح صیانت

صاحبان کسب و کارهای کوچک از نگرانی ایجاد محدودیت در اینترنت به همشهری می‌گویند
حالا چند روزی می‌شود که طرح موسوم به صیانت از کاربران فضای مجازی، فکر و ذهن بخش قابل‌توجهی از مردم جامعه را حسابی درگیر خود کرده؛ کسانی که این چند روز، چشم به اخبار و تحولات مجلس دوخته‌اند تا ببینند بالاخره سرانجام این طرح چه می‌شود و چه بر سر اینترنت که امروز جزو نیازهای ضروری همه خانواده‌هاست، می‌آید.
فاز نخست پروژه ساماندهی اراضی روسطحی خطوط ریلی‌ تهران- تبریز به بهره‌برداری رسید

رویش باغ راه روی ریل راه‌آهن

در جایی که تا یک دهه پیش، ریل‌های راه‌آهن محله را به 2تکه تقسیم کرده بودند‍؛ اکنون باغ‌راه بزرگی با فضای سبز، نیمکت و زمین بازی ساخته شده است.

در باب کارزار‌مدنی مردم ایران

یکی از مشخصه‌های حکمرانی خوب، داشتن گوش‌های شنواست. پیش از این در موقعیتی دیگر از آثار زیانبار ناشنوایی سیستماتیک حکومت‌ها نوشته بودم و تکرار آن از جهت بدیهی‌بودن ضروری نیست.

اولویت‌بندی واکسیناسیون استاندارد است

هم‌اکنون یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توان برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا انجام داد، واکسیناسیون است.

موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان

به‌مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 2 هزار و هشتصد و بیست و پنج تن ۲۸۲۵ از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.

مصائب خرید گوشی‌های بدون رجیستری

ناهماهنگی سامانه رجیستری و واردکنندگان گوشی و تبلت، عرضه محصولات فاقد رجیستری را به مشتریان افزایش داده، موضوعی که به انتظار چند هفته‌ای خریداران برای رفع مشکل شده است. حتی در مواردی مشاهده شده خریداران به پیگیری حقوق خود در مراجع قانونی مجبور شده‌اند.
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در گفت‌وگوی تفصیلی با همشهری، از مشکلات 529روز مدیریت کرونا، واردات واکسن و خلف وعده کشورهای دیگر می‌گوید

برای قطع زنجیره کرونا باید واکسن وارد شود

529روز از ورود رسمی کرونا به کشور می‌گذرد؛ تنها به استناد آمارهای اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، شمار مرگ‌ها به 100هزار نفر نزدیک شده و این در شرایطی است که تنها حدود 11درصد جمعیت کشور، دوز اول واکسن و نزدیک به 3.25درصد هم دوز دوم را دریافت کرده‌اند.

قربانیان گمنام طرح صیانت

اینترنت ماهواره‌ای در دسترس است؟

خطر حذف ایران از چرخه گردشگری جهان