02
یکشنبه 10 مرداد 1400
شماره 8281
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

موافقت رهبر معظم انقلاب با عفو یا تخفیف مجازات تعدادی از محکومان

رهبری
به‌مناسبت فرا رسیدن اعیاد سعید قربان و غدیر خم، رهبر انقلاب اسلامی با عفو یا تخفیف و تبدیل مجازات 2 هزار و هشتصد و بیست و پنج تن ۲۸۲۵ از محکومان محاکم عمومی و انقلاب، سازمان قضایی نیروهای مسلح و تعزیرات حکومتی موافقت کردند.
ویژه
معاون اول رئیس‌جمهور در واکنش به طرح صیانت از فضای مجازی مجلس گفت: نباید زمانی که با یک پدیده جدید روبه‌رو می‌شویم تنها به فکر عوارض سیاسی و اجتماعی و ممنوعیت استفاده از آن پدیده باشیم.
دیپلماسی
ایران و عربستان به گفت‌وگوها ادامه می‌دهند و دور سوم مذاکرات هم «راضی‌کننده» بوده است؛ این خبر را البته نه مقامات تهران و ریاض، بلکه وزیر خارجه عراق داده است.

پایان مأموریت دولت امید

روحانی آخرین عکس یادگاری دولت تدبیروامید با کابینه‌اش را امروز در پاستور قاب می‌گیرد
دولت
​​​​​​​۸سال پس از آغاز به‌کار دولت تدبیروامید، حسن روحانی و کابینه 33نفره دولت او امروز آخرین جلسه خود را برگزار می‌کنند.
خوزستان پس از ناآرامی‌ها

خوزستان پس از ناآرامی‌ها

نماینده شادگان: مشکلات به‌صورت «موقتی» حل شده است
خوزستان در اخبار کم‌رنگ شده است و وضعیت دقیق شهرهایی که دست‌کم برای 13 شب ناآرام بودند مشخص نیست.
درخواست مجوز برای یک اعتراض مدنی
علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در نامه به عبدالرضا رحمانی‌فضلی، وزیر کشور خواستار صدور مجوز برای برگزاری تجمعی در اعتراض به طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی شد.
PDF ایران
کوتاه ایران
شمار وزارتخانه‌ها در دولت سیزدهم بیشتر می‌شود. مجلس یازدهم قصد دارد تا چند وزارتخانه را تفکیک کند که یکی از آنها وزارت راه و شهرسازی است.