• چهار شنبه 15 اردیبهشت 1400
  • الأرْبِعَاء 23 رمضان 1442
  • 2021 May 05

موانع داخلی واردات واکسن

افراد شناخته شده بخش خصوصی واردات دارو و دو سخنگوی سازمان غذا و دارو و ستاد ملی مقابله با کرونا، در میزگردی که در کلاب هاوس همشهری برگزار شد، موانع و چالش‌های موجود بر سر واردات واکسن از سوی بخش خصوصی را بررسی کردند.
گرانی کاغذ، ناشران کهنه‌کار را هم برای چاپ کتاب دست به عصا کرده است

سونامی قیمت کاغذ در 1400

از بهمن‌ماه سال 98 تا این روزها که بهار 1400 است، یکی از حرفه‌هایی که به‌شدت از نوسان‌های اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا آسیب‌دیده حوزه چاپ و نشر است.

واکسن، گرفتار فرافکنی و مانور تبلیغاتی

برای درک آنچه این روزها در بزرگ‌ترین پروژه زنجیره تامین دارو و تجهیزات پزشکی جهان، یعنی تامین و توزیع واکسن کرونا، می‌گذرد؛ باید قادر باشیم مسائل فنی و اقتصادی و ملاحظات اجتماعی و سیاسی را در یک قاب واحد ببینیم.

شیراز؛ شعرِ شهر *

گاه این پرسش ‌ سراغم می‌آید که اقلیم بهشت چگونه است که در آن وعده نعماتی از هر طبع و مزاج داده‌اند.

ریشه‌های کمبود دارو

در یک سال گذشته، تاخت و تاز ویروس کرونا بر زیر و زبر زندگی‌هایمان، بهانه خوبی فراهم کرد تا بسیاری از مشکلات دیگر، در پرده باقی بماند.

نگرانی از موج گسترده ردصلاحیت‌ها در انتخابات شوراها

واکنش‌ها به موج گسترده رد‌صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات شوراها ادامه دارد. رد صلاحیت‌ چهره‌های شناخته‌شده اصلاح‌طلب و همچنین اکثریت اعضای فعلی شوراها در استان تهران و   برخی کلانشهرها برای حضور در انتخابات شوراها، که در دو مرحله و از سوی هیأت‌های اجرایی و هیأت‌های نظارت شهرستان انجام شده است، همچنان در فضای سیاسی کشور با واکنش همراه است و با انتقاد فعالان و احزاب اصلاح‌طلب مواجه شده و این موضوع را سدی در برابر برگزاری انتخاباتی پرشور و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی ارزیابی می‌کنند.

سیل بهاری جان‌گرفت

8استان اصفهان، یزد، خراسان جنوبی و خراسان رضوی، کرمان، سیستان و بلوچستان، سمنان و تهران بر اثر سیلاب‌های ناشی از بارش‌های بهاره و آب‌گرفتگی خسارت دیدند.

شیراز؛ شهر زندگی پیاده