17
چهار شنبه 15 اردیبهشت 1400
شماره 8212
ورزش 2
123
123
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

امجدیه/ عذرخواهی کافی بود

بعد از مسابقات مرسین ترکیه انتظار این بود فدراسیون دوومیدانی بپذیرد اشتباه کرده و تیم را به مسابقات ضعیف اعزام کرده است اما آنها می‌گویند راضی‌اند.
ویژه
سازمان لیگ فوتبال ایران، برنامه جدیدی برای مسابقات لیگ برتر اعلام کرد که طبق این برنامه بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته‌های 22و 23این مسابقات 2 روز عقب افتاد.
سپاهان و پرسپولیس این هفته در حالی مقابل هم قرار می‌گیرند که سپاهان با یک بازی بیشتر و با اتکا به 3امتیاز همان مسابقه در صدر قرار دارد.
با وجود پایان یافتن مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، همچنان دعوای مسئولان و هواداران تیم‌های مختلف ایرانی با هم ادامه دارد.
پرونده نیمه‌نهایی لیگ‌قهرمانان اروپا امشب با برگزاری بازی چلسی و رئال بسته می‌شود تا دومین فینالیست این بازی‌ها هم مشخص شود. چلسی که در بازی رفت رئال را در خانه‌اش با نتیجه یک-یک متوقف کرده، امید زیادی دارد امشب در خانه خودش فینالیست شود اما نباید فراموش کرد که حریف این تیم رئالی است که با زیدان نتایج فوق‌العاده‌ای در لیگ قهرمانان گرفته است.
محمد دانشگر، یکی از پرحاشیه‌ترین بازیکنان حال‌حاضر فوتبال ایران به‌حساب می‌آید؛ بازیکنی که به‌خاطر همین حواشی تقریبا 2‌ماهی می‌شود اجازه حضور در تمرینات استقلال را ندارد.
سردار آزمون با هت‌تریک مقابل لکوموتیو مسکو و در فاصله 2هفته تا پایان لیگ روسیه، قهرمانی تیمش را تضمین کرد و خودش هم در یک‌قدمی عنوان آقای گلی قرار گرفت.

به موفقیت دیپلماسی در فوتبال امیدوارم

وریا غفوری، کاپیتان استقلال امیدوار است مشکل میزبانی تیم‌های ایرانی از عربستانی‌ها با دیپلماسی حل شود تا آبی‌ها بتوانند در تهران به مصاف الهلال بروند
وریا غفوری، یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان این فصل بود و در 2‌بازی به‌عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.
بازگشت «دختر فوتبال» به نیمکت تیم ملی

بازگشت «دختر فوتبال» به نیمکت تیم ملی

هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال مریم ایراندوست را به‌عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زنان انتخاب کرد
مریم ایراندوست قبل از اینکه پشت میزی بنشیند، شرطی بگذارد یا بگوید دستمزدش چقدر است، سرمربی تیم ملی فوتبال زنان شد. عصر دوشنبه سایت فدراسیون فوتبال از 3 انتخاب خبر داد؛ ایراندوست سرمربی تیم ملی، مریم آزمون سرمربی تیم جوانان و شادی مهینی سرمربی تیم زیر 17سال زنان شدند.
از مهمانی جنجالی مسی تا احتمال بازگشت نیمار
گزارشی از آخرین اخبار باشگاه بارسلونا در فاصله 4بازی تا پایان فصل لالیگا
مسی در خانه‌اش به بارسلونایی‌ها میهمانی داده که این باعث حساسیت دولت شده و ممکن است جریمه یا محرومیتی برای این بازیکن درنظر گرفته شود.
درحالی‌که رئال مادرید برای دومین قهرمانی پیاپی در لالیگا تلاش می‌کند، کریستیانو رونالدو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان با یوونتوسی که 9سال پیاپی قهرمان سری‌آ شده بود دست‌وپا می‌زند.

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

لیگ برتر ایران جام خلیج فارس -فصل بیستم

برنامه بازی‌ها

برنامه بازی‌ها

انتخاب المپیکی‌های کشتی؛ هر وزن یک نسخه!

جام زیلکوفسکی لهستان تکلیف ملی‌پوشان کشتی آزاد ایران در بازی‌های المپیک را مشخص می‌کند؟ این جام 18و 19خرداد در ورشو برگزار می‌‌شود و فدراسیون این مسابقات را ملاک انتخاب نفرات المپیکی قرار داده است؛ ملاکی که از نظر کارشناسان کشتی ایراداتی دارد.
PDF ورزش 2
کوتاه ورزش 2
درست همی0ن روزها که بحث بر سر ب0ازگشت احتمالی شجاع خلیل‌زاده از الریان به پرسپ0ولیس داغ شده، زمزمه‌هایی هم در مورد احتمال پیوستن احمد نوراللهی و محمدحسین کنعانی‌زادگان به لیگ قطر به گوش می‌رسد.
اعداد 1 تا 9 را طوری در خانه‌های سفید قرار دهید که هر رقم در سطرها، ستون‌ها و مربع‌های کوچک 3 در 3 یک‌بار دیده شود. پاسخ‌ها در ادامه آمده است.
جدول 8212