• یکشنبه 10 اسفند 1399
  • الأحَد 16 رجب 1442
  • 2021 Feb 28

فروش بلیت برای سفرهای ممنوع

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی: یک‌میلیون و 300هزار تور داخلی و خارجی فروخته شده است / فعالان صنعت گردشگری: سفرهای نوروزی 1400کنسل شود، دولت باید 600میلیارد تومان خسارت به دفاتر خدمات گردشگری بپردازد
سفرهای نوروزی امسال هم تعطیل است؟ حسن روحانی، رئیس‌جمهوری در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرد، وضعیت سفر نوروز 1400 هم مانند سال 99 است.
تهران در دهه اول 1400با چه تغییراتی همراه خواهد شد؟

کمی امن‌تر؛ کمی آرام‌تر

ممکن است، برای شما هم پیش آمده باشد که یک روز صبح از مسیر همیشگی خود در تهران راهی محل کار یا خانه یک دوست شده باشید و در میانه راه متوجه شوید که یک ایستگاه جدید تاکسی در نزدیکی خانه‌تان سبز شده است یا پیاده‌رویی که چاله‌های قدیمی شهر را در خود جای داده بودند، حالا با سنگفرش‌ها یکدست پوشانده شده‌اند؛ شاید به‌نظر برسد که این تغییرات یک شبه در محله شما رخ‌ داده‌اند اما برای هر تغییر در چهره این شهر بزرگ، برنامه‌های بسیاری مانند تکه‌های پازل کنار هم چیده می‌شوند.

کودک و انسان به عروسک نیاز دارند

عروسک از زمانی که بشر صاحب اندیشه و احساس اولیه ارتباط فی‌مابین خود و جهان پیرامونش اعم از طبیعت و اشیا و انسان‌های دیگر شد با اشیایی که به‌گونه‌ای شبیه انسان یا حیوان بودند مانوس بود و به‌دلیل شباهت‌شان به عروسک اما در عین حال با کاربردی دیگر با شبه‌عروسک الفت داشته است.

تغییر ساختار آب در 2حرکت

نهاد اصلی مدیریت آب کشور در وزارت نیرو با 100سالگی فاصله زیادی ندارد. این نهاد که عمر خود را به سمت تمرکزگرایی هرچه بیشتر سپری کرده است، انتظار می‌رود تا اکنون گام‌های بزرگی به سمت تمرکززدایی و مشارکت‌جویی بردارد، هرچند که شاید برداشتن این گام‌ها با تأخیر و دیرهنگام باشد.

قفسه‌های خالی از انسولین در داروخانه ها

بیماران مبتلا به دیابت دوباره به دردسر افتادند. پس از بحران کمبود انسولین قلمی که اواخر نیمه اول امسال مشقت‌هایی برای این بیماران ایجاد کرده بود، حالا مدتی است که با تکرار سناریوی نایاب شدن انسولین، بار دیگر نگرانی از تامین دارو در آنها بالا رفته است.

تجهیز بازارهای جدید تره‌بار درآستانه نوروز

از بام ساختمان جدید سازمان میادین میوه‌و تره‌بار می‌توان وسعت این مجموعه عظیم را دید که محصولات کشاورزی را در تهران و شهر‌های نزدیک توزیع می‌کند.

عروسک‌ها کرونا نمی‌گیرند

در آخرین هفته‌های سال، جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک کار خود را از امروز یکشنبه با اجرای ۵۷ اثر نمایشی در بخش‌های مختلف آغاز می‌کند.