• سه شنبه 28 مرداد 1399
  • الثُّلاثَاء 28 ذی الحجه 1441
  • 2020 Aug 18

30 اقدام اساسی در 20ماه

کاهش فروش تراکم شهرفروشی، شفافیت، بازپس‌گیری املاک، تعریف پروژه‌های محله‌ای، پیاده‌محوری، ترویج دوچرخه‌سواری، هوشمندسازی، کاهش پسماند، نوسازی استاندارد بافت‌فرسوده و... ازجمله اقدامات مدیریت شهری بوده است.

ردپای ماریجوانا در آتش میانکاله

سال‌جاری به‌طور میانگین هر 16روز یک‌بار تالاب بین‌المللی میانکاله آتش گرفته است و دیروز نهمین آتش مهیب طی سال99 در این شبه‌جزیره رخ داد که طی آن ۳۴۰هکتار از اراضی پناهگاه حیات‌وحش و تالاب بین‌المللی میانکاله سوخت.

نوای دل‌انگیز «یا‌حسین» بر فراز پایتخت

ویروس کرونا این روزها تمام اخبار و رویدادهای جهانی را تحت‌الشعاع قرار داده تا جایی که همه تدابیر لازم برای کنترل آن روزبه‌روز بیشتر می‌شود.

کرونا اولویت‌های اجتماعی را تغییر داد

بیماری ناخوانده‌ای که از سال گذشته وارد کشور شده است، حساب و کتاب‌های حوزه اجتماعی را به هم ریخته است؛ حساب و کتاب‌هایی که تا قبل از شیوع ویروس کرونا، زخم‌خورده از کم‌توجهی‌هایی بود که چند دهه ادامه داشت اما اضافه شدن کووید-19به زندگی اجتماعی، نمکی پاشید بر جراحت‌های اجتماعی و التهاب‌ها را دوچندان کرد.

این 53 نفر

همه ‌‌چیز از سلسله اعتصابات و اعتراضات در دانشگاه تازه‌التأسیس شروع شد؛ جایی که در آن در سال‌های 1313 و 1315 اعتصاب‌هایی توسط دانشجویان پزشکی و تربیت معلم صورت گرفت. در سال1316 نیز دانشجویان دانشکده حقوق در اعتراض به هزینه‌های بیهوده برای آماده ساختن دانشگاه برای بازدید ولیعهد، در کلاس‌ها حاضر نشدند.

سنگین‌ترین حکم تاریخ علیه‌فوتبال ایران

حکم شکایت مارک ویلموتس از فدراسیون فوتبال ایران روز گذشته صادر شد.

فرصت‌سوزی در معادن قیر گیلانغرب

بیش از ۶۵ درصد از ذخایر طبیعی قیر ایران در شهرستان گیلانغرب در غرب کرمانشاه قرار دارد؛ ظرفیت بالقوه و ارزشمندی که مورد غفلت واقع شده و نتوانسته اشتغال‌زایی مناسبی نه‌تنها در استان، بلکه حتی در منطقه ایجاد کند.

بالاتر از انفجار