• چهار شنبه 22 آبان 1398
  • الأرْبِعَاء 15 ربیع الاول 1441
  • 2019 Nov 13

بستن درها هنر نیست

بودجه سالانه کشور حدود 450هزار میلیارد تومان است که 150هزار‌میلیارد تومان آن با مالیات تامین می‌شود 300هزار میلیارد تومان مابقی ‌‌را دولت باید از کجا بیاورد؟
صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور بیم و امید را با هم در اوضاع اقتصادی کشور دارند.

جشن صلح و دوستی در نگارستان اقوام

اینجا تا چشم کار می‌کند رنگ است و زیبایی و تا گوش می‌شنود ملودی‌های شادمانه است.

اگر روزی هوا ایستاد...

پیش از آنکه بزرگراه‌های طولانی ساخته شود، پیش از آنکه برج میلاد قد علم کند و در دود آلودگی هوا پنهان شود تهران آلوده بود.

جدایی ری از تهران

از هفته‌های گذشته موضوع جداشدن منطقه ری از تهران یک‌بار دیگر در کانون توجه اهل سیاست قرار گرفته و به یکی از موضوع‌های پرسر و صدای خبری تبدیل شده است.

مبارزه با مفسدان را شفاف‌تر کنید

سخنان رئیس‌جمهور در سفر استانی‌اش به یزد نشان داد که در رأس دولت مبارزه با فساد در دستور کار قرار گرفته است اما در این مبارزه با چه کسانی برخورد می‌شود باید ماند و دید که دستگاه قضا و پیش از آن دیوان محاسبات کشور چگونه عمل خواهند کرد.

غریبه با سرزمین ادبیات

«هوشنگ مرادی کرمانی کی هست؟»، «شعرهای آهنگ ماکان بند و تتلو رو حفظ می‌کنم»، «اسم محمود دولت‌آبادی رو نشنیدم»،«فضای مجازی از کتابمون بهتره»، «فقط فریدون مشیری رو می‌شناسم»،«شما بگو چرا اصلا باید ادبیات بخونم؟»، « این آقا انیشتین هست نه نیما یوشیج»، «اینی که میگی هوشنگ ابتهاج هست؛ فکر کنم ویکتور هوگو بود»، « یه کتاب رو به هوای فیلم کره‌ای که می‌بینم، خریدم.»

گرم مثل گرمخانه سرد مثل زندگی

هوا سرد است. سردتر از بیرون. جایی که گرمخانه نام گرفته، اگرچه با بخاری و شوفاژ و دیگر امکانات گرمایشی گرم می‌شود، اما سرمایی سنگین بر فضای کامل آن حاکم است.

10راهکار برای نجات هوا

امروز هشتمین روز متوالی آلودگی هوا در تهران و کلانشهرهای شمالی کشور است و تا روز هفتم، 2160نفر با علائم حاد تنفسی راهی بیمارستان‌ها شدند.

خدا یکی؛ یار یکی