2
چهار شنبه 22 آبان 1398
شماره 7804
ایران
23023607
02123023900
پیامـک شما را درباره این صفحه می خوانیم

گلایه‌های آیت‌الله جنتی از خرید و فروش رأی در انتخابات

دبیر شورای نگهبان در همایش سراسری هیأت‌های نظارت بر انتخابات یازدهمین دوره مجلس که در مشهد برگزار شد، طی سخنانی گفت: انتخابات بسیار مهم است و شما ناظرین انتخابات هستید؛ در این انتخابات بسیاری از شرکت‌کنندگان، افراد باصداقت و سالمی هستند که دروغ نمی‌گویند، وعده پوچ نمی‌دهند و رأی نمی‌خرند؛ اما متأسفانه افرادی هم وجود دارند که این حدود را رعایت نمی‌کنند و قانون را زیر پا می‌گذارند.
ویژه
اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مفاسد اقتصادی با تأکید بر اینکه باید فضا به‌گونه‌ای شود که مردم احساس امنیت در اقتصاد کنند، گفت: در مبارزه با فساد نباید طوری عمل کنیم که صرفا چند نفر دستگیر و مجازات شوند و عده بسیار دیگری با استفاده از ضعف دستگاه‌های نظارتی و سوءاستفاده از خلاء‌های قانونی به رفتار متخلفانه خود ادامه دهند.
عکس خبر
خطیب نمازجمعه هفته گذشته تهران توضیحاتی درباره اتفاق پیش‌آمده در نمازجمعه و اعتراض یکی از نمازگزاران به مشکلات اقتصادی‌اش ارائه داد.
محاسبات رئیس جمهور از وضعیت اقتصادی کشور

بستن درها هنر نیست

بودجه سالانه کشور حدود 450هزار میلیارد تومان است که 150هزار‌میلیارد تومان آن با مالیات تامین می‌شود 300هزار میلیارد تومان مابقی ‌‌را دولت باید از کجا بیاورد؟
دولت
صحبت‌های اخیر رئیس‌جمهور بیم و امید را با هم در اوضاع اقتصادی کشور دارند.
تماشاچی‌ها بازی را بهم می‌زنند

تماشاچی‌ها بازی را بهم می‌زنند

ظریف در واکنش به بیانیه 3 کشور اروپایی: وقتی مشغول وقت‌کشی بودید ما مکانیسم برجام را طی کردیم، رئیس‌جمهور هم گفته است نمی‌شود ما تعهداتمان را انجام دهیم و شما تماشاچی باشید
چهارمین گام ایران در انجام اقدامات کاهشی، پرسر و صداتر از 3 گام قبلی بود، بازگشت غنی‌سازی‌ به سایت زیرزمینی فردو باعث شد اروپایی‌ها به نسبت گام‌های قبلی واکنش‌های تندی نشان بدهند هرچند کماکان ایران گزینه‌های سخت‌تری هم روی میز دارد.
خدا یکی؛ یار یکی
پیرو انتساب برخی دیدگاه‌ها و تعبیرات در موضوع «چندهمسری مردان» به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و با توجه به تأثیر آن بر مسائل خانوادگی و شئون اجتماعی، بخش زن و خانواده KHAMENEI.IR ریحانه فتوا و نگاه معظم‌له به این مسئله را به شکل مختصر بیان می‌کند. د
PDF ایران
کوتاه ایران
سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بازداشت 3 مدیر برکنارشده این وزارتخانه را که در هیأت امنای ارزی و معاونت توسعه منابع این وزارتخانه اشتغال داشتند، به اتهام تخلفات مالی تأیید کرد.
هادی طحان‌نظیف، عضو حقوقدان شورای نگهبان در پستی در اینستاگرام خود درباره حضورش در جلسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، نوشت: ابتدای جلسه برخی اعضای کمیسیون، نسبت به سخنان روز یکشنبه رئیس‌جمهور گلایه‌هایی را مطرح کرده و به طرح موضوعات اختلاف‌انگیز توسط ایشان اعتراض کردند.